Helloo! Gecikmeli de olsa baya uzun bir bölümle karşınızdayım. Bölüm sonunda bölüm hakkındaki düşünceleriniz alacağım ama buraya da ufak bir Başlama tarihi alabilir miyim lütfen?
Keyifli okumalar!🌪
Dünki balkonda yaşanan anlardan sonra orada oturmaya devam etmiş, saat iyice ilerlediğinde ve benim uykum geldiğinde Bars kendi odasına çekilmişti. Açıkcası ona karşı tam olarak ne hissettiğimi bilmiyordum. Biranda onu niye öpmüştüm bilmesemde galiba bundan pişman değildim.
O bana hislerini açmışken kayıtsız kalarak hayatımı daha da zorlaştıramazdım. Ölene kadar yanında olacaksam düşman olmak onca zamanı kolaylaştırmazdı. Beni tek korkutan şey sağı solu belli olmayan bir adam olmasıydı. Ayrıca gözünü bile kırpmadan insanların canını yakan birisiydi. Benim için bir düzine insanı öldürmekten kaçınmamıştı.
Bundan asla memnun değildim. Hatta her yakınlaşmamızda bu aklıma gelip kalbimi zor duruma soksada onu öpmüştüm işte. Geri dönüşü yoktu. Ayrıca bundan sonra birbirimize nasıl davranacaktık hiç bir fikrim yoktu. Hiç bir şey olmamış gibi mi yapacaktım? Belki de o daha fazlasını isterdi ve ben buna çoktan izin vermiş gibi gözükmüştüm!
Çarşafı sinirle üstümden iterken yataktan kalktım ve banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dağınık bir topuz yapıp odamdan çıktım. Mutfağa ilerlerken Bars'ı etrafta görmemiştim. Çayı demlerken bir yandan da masaya kahvaltılıkları çıkarmaya başladım.
Bu sırada içeri Bars geldiğinde bir şey demeden oturup beni izlemeye başlamıştı. Bu beni her ne kadar rahatsız etsede bir şey dememiş işimi halletmiştim. Çayı da bardaklar doldurduktan sonra birini Barsın önüne koyarken diğerini de kendi önüme aldım ve oturdum.
-Bars bir şey sormak istiyorum.
-Sor?
-Benim evime ne oldu? Yani içinde eşyalarım falan vardı. Kira da ödenmiyor. Kesin sokağa atılmıştır.
-Sıkıntı yok. Her şey yerli yerinde duruyor.
-Nasıl duruyor?
-Duruyor kızım işte çok kurcalama.
Bars'ın verdiği tepkiyle kaşlarım çatılırken keyfim de kaçmıştı. Tamam aşk kuşu olmayı beklemiyordum ama biranda böyle sert davranmaya başlamasının sebebi beni elde ettiğini düşünmesi miydi?
-Peki Bars, diyerek masadan kalktığımda Bars arkamdan geri gelmem için seslensede ilerlemeye devam ettim. Merdivenlerden birkaç basamak çıkmıştım ki kolumdan çekilmemle birlikte o birkaç basamağı Ayaklarım birbirine dolanarak inmek zorunda kalmıştım. Düşmekten son anda Bars'ın beni tutması sayesinde kurtulurken ellerim göğsünü bulmuş onun elleri ise belimi sarmıştı.
Çatık kaşlarımla ona bakarken o bana eğik kafasıyla gülümseyerek bakıyordu.
-Evin yerli yerinde duruyor Vera. Sıkıntı yapacak bir şey yok.
-Peki dedim ya Bars!
Eli yüzüme düşen tutamları geri iterken benim olduğumuz durumdan dolayı kızaran yüzüm ortaya çıkmıştı.
-Kızdın mı bana?
-Yok canım ne münasebet!
-Peki güzel Serçem bugün eve bakmaya gidelim de için rahat etsin?
- Senin deyimle asla geri dönemeyeceksem o niye duruyor ki?
-Doğru. Dönmeyeceksin ama senin için önemli şeyler vardır diye düşündüm. O yüzden de eşyalarını çıkartırmadım. Dediğim gibi bugün gidelim de için rahat etsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİ KATİL
Novela JuvenilVera, o kampa sadece yazmaya başladığı hikayeyi bitirmek için gitmişti. Ama orada onun kadar masum düşünceleri olmayan eli silah tutan ve insan öldürmekten hiç çekinmeyen bir seri katilde vardı.Üstelik bu adam maskeli bir katildi! Peki bu seri kati...