14.Bölüm⚡Beklenilmeyen⚡

6.8K 262 59
                                    

Helloo! Çok güzel bir haberim var! An itibari ile okunma sayımız 1 bin olmuş 🎉🎉🎉 Okuyan, yorum yapan, Vote veren elleriniz, gözleriniz dert görmesin. Çok teşekkür ederim. Bunun şerefine hafta ortası olmasına rağmen bir bölüm daha yayınlamak istedim!Keyifli okumalar!!!

Ayrıca bu bölümü 3. kişi ağzından yazdım. Çünkü bütün karakterlerin bu bölümde ne hissettiğini düşündüğünü ve ne yaptığını görmenizi istedim.Şunu da söylemeden geçemeyeceğim:Sonu baya iyi :D Bu arada medya Vera.

Başlama Tarihi ve saati alabilir miyim :)

Keyifli okumalar!

               🌪

   Genç kız gözlerini araladığında burnuna dolan küf kokusuyla birlikte başını yasladığı omzundan kaldırdı. Kollarını hareket ettirmek istediğinde iplerin yaptığı acıyla gözlerini tekrar yumarken ayaklarının da oturduğu sandalyeye bağlı olduğunu fark etmişti.

   Odanın içine baktığında aslında bir depoda olduğunu fark etmesi uzun sürmemişti. Gri renkteki rutubetli bu deponun içinde kendisinden başka hiç bir şey yoktu. Bağırmak istediğinde kuruyan boğazı acısada durmamış bağırmaya başlamıştı.

   Kapının diğer tarafında olan, Veranın vazoyla bayılttığı adam yani onu kaçıran kişi Veranın çığlıklarını duyduğunda yüzüne yayılan gülümsemeyle birlikte oturduğu yerden kalkıp depoya ilerlemeye başladı.

   Kapıyı açtığı  anda gözüne çarpan ilk  şey o güzel kızın yıpranmış bir haldeki yüzüydü. Bu halde bile ne kadar güzel olduğu belli olan kızın saçları yüzünü örterken hala bağırmayı kesmemişti.

-Sesini kesersen Vera canını yakmadan konuşuruz.

-Allah belanı versin! Ne bok yemeye kaçırdın beni?

-Senin gibi güzel bır kızın ağzından böyle laflar duymak...Bars sana nasıl konuşman gerektiğini öğretmedi mi?

-Bars'ın bana tek öğrettiği şey senin gibi or*spu çocuklarıyla nasıl başa çıkmam gerektiği!

   Genç kızın dedikleriyle adam kahkaha atmaya başladığında kız iyice sinirlenmeye başlamıştı.

-Hadi ama! İkimizde Bars'ın yanında zorla tutulduğunu biliyoruz.

-Şuan senin yanında kendi isteğimle bulunuyorum sanki!

-Seninle konuşmak istiyorum sadece. Tabi biraz masraflı oldu ama değdi.

   Adam dışarıdan bir sandalye alıp kızın yanına geldiğinde sandalyeye ters bir şekilde oturmuştu. Kızla bacakları birbirine değerken bundan rahatsız olduğunu fark etsede duruşunu değiştirmemişti.

-Eğer o gün o vazoyu benim başıma geçirmiş olmasaydın emin ol ikimizde şuan da bu durumda olmazdık. Kendi kaderini kendin çizdin. Aslında böyle bir şey yapmış olmana şaşırmadım da diyemem. Seni zorla tutmasına rağmen onu koruman. Garip. Yoksa ona aşık mı oldun?

   Adamın sorusuyla kız cevap vermediğinde aslında ne olduğunun gayet farkındaydı. Barsın ona değer verdiğini biliyordu. Ama aynı şey kız içinde geçerli miydi emin değildi.

-Bak Vera. Bars anlattı mı bilmiyorum ama o benim ailemi öldürdü. O yüzden bana yardım etmek zorundasın.

   Adamın sözleriyle kız birkaç saniye düşündükten sonra onu yanıtladı.

-Ne yapmamı istiyorsun?

-İşte böyle yola geleceksin.

-Ne istediğini söyle aptal!

SERİ KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin