"Next"
Laungan pelatih sky bungee jumping menyentakkan Irene Sarah dari lamunan . Angin dingin menyapa kulit wajahnya membuatkan dia semakin gementar .
Di depan matanya sekarang adalah pemandangan gunung ganang yang sepatutnya indah untuk ditatap namun untuk situasi saat ini ia amat menyeramkan .
Ya , dia berada diatas platform sky bungee jumping . Ini semua gara gara Noah ! Lelaki itu telah membuatkan peluang untuk dia maju ke depan untuk mengundurkan diri dari aktiviti ini tergendala .
Lelaki itu kelihatan tenang menyarung peralatan keselamatan ditubuh . Irene Sarah memandang tajam . Walaupun dia tidak takut pada ketinggian namun rasa gerun dengan ketinggian yang gila itu ada !
"You are lucky today "
Noah ketawa mendengar kata-kata Irene Sarah yang sedikit terdengar gementarnya .
"Relax lah , we are doing it together . Apa nak takut ? if we die , we die together lah "
Celupar sungguh ! Laju tangan Irene Sarah menampar lengan Noah .
"I rather die alone in the car accident or else than die because of bungee jumping with you ! "
Kalau jatuh dan mati , mayat dia mungkin terus ke dalam hutan tebal . Berpuluh-puluh hari mungkin tidak ditemui .
Makin gemuruh bila memikirkan itu .
"Let's go miss , it's your turn "
Irene Sarah menelan air liur kesat . Aduh . Dia tahu ini gilirannya . Kakinya seakan terkunci tidak mampu bergerak .
Tepukkan di bahu menyentakkan Irene Sarah .
"Can we do it together ? My girlfriend was a bit shaky . It's her first time "
Noah cuba ber'negotiation' dengan pelatih .
"You know the rules right ? One by one " jawab pelatih .
"Yes . But it's either she going to have panic attack or die "
Irene Sarah menahan geram di hati .
Sama saja ! Panic attack pun mati lah !
Pelatih tersebut dilihat sedang berbincang dengan rakannya di sebelah .
"Alright , okay . Anything happen , it's your own responsibility "
Noah tersenyum manis . Bahu Irene Sarah langsung dirangkul .
"Thank you sir "
Dia membuka langkah sekaligus menarik Irene Sarah untuk sama melangkah .
Sedar sedar saja mereka sudah berada di birai platform . Hanya tunggu isyarat untuk terjun .
Melihat wajah pucat Irene Sarah membuatkan Noah ketawa dalam hati .
"Hey , look at me . Everythings gonna be okay . Just relax okay ? You got me and i got you "
YOU ARE READING
His Baby Girl : My Gangstar
ActionMikael Rayyan , masih ingat tentang dia ? Anak buah lelaki bernama Eiden Rian . Ini kisah tentang dia . Tentang Mikael Rayyan yang bengis dan baran bukan lagi Mikael Rayyan yang 'kepala gila-gila' . Dia menjadi ketua menggantikan kedudukkan Eiden R...