Irene Sarah terjengul-jengul mengintai luar Cafe . Mencari kelibat lelaki sempurna itu . Chocolate Honey bar ditangan digenggam dengan teruja .
Hujung minggu dia telah terisi dengan buat Chocolate Honey bar khas untuk lelaki sempurnanya. Kebetulan gaji pekerja Cafe Viń telah masuk .
Jadi dia mengajak Bella ke pasaraya memandangkan gadis itu mempunyai sebuah kereta .
"Mana ni..." gumam Irene Sarah perlahan . Dari pagi lagi dia nantikan kedatangan Mikael Rayyan .
Lama menunggu membuatkan Irene Sarah bercadang ingin ke tandas dahulu namun bunyi loceng dipintu menghentikan langkahnya .
Terlopong dia melihat gerangan yang baru melangkah masuk . Berjalan selamba ke mejanya seperti biasa .
Irene Sarah gigit bibir bawah menahan teruja .
Mikael Rayyan mengenakan pakaian casual yang amat amat amat hot dipandang . Tshirt hitam yang melekap di dada bidangnya .
Hari ini Mikael Rayyan bersendirian tanpa ditemani Adam .
Dia ingin melangkah mendekati meja Mikael Rayyan . Namun melihat Bella yang kebetulan berada di meja tepi terus ke meja Mikael Rayyan sedikit mematahkan semangatnya.
Choc Hon Bar disorok kebelakang saat Bella melangkah ke arahnya . Dia ukir senyum pada Bella . Bella berlalu ke dapur menghantar pesanan dua buah meja yang diambil .
Mengumpul sedikit kekuatan . Menarik nafas dalam . Dia melangkah menuju ke meja Mikael Rayyan . Mikael Rayyan yang sedang bermain phone mengangkat muka .
Muka tiada perasaan ditayang .
"Hye " Irene Sarah ukir senyum semanisnya . Kalau boleh nak lagi manis dari chocolate yang dia buat .
Tanpa melengahkan masa , Irene Sarah terus mengeluarkan Choc Hon Bar yang disorok . Dia hulurkan coklat itu pada Mikael Rayyan dengan sengihan yang comel .
Kedua tangannya erat memegang coklat yang dihulurkan . Mikael Rayyan jongket kening . Dia memandang coklat dan Irene Sarah bergilir .
"What ? "
Irene Sarah jatuhkan coklat ke sisi .
"Irene tahu yang awak suka coklat dengan honey . So Irene nak bagi awak Chocolate Honey Bar ni " sekali lagi dia hulurkan pada Mikael Rayyan .
Mikael Rayyan ukir senyum sinis . Pandangannya dibuang ke luar tingkap . Matanya menangkap sesuatu diluar cafe .
Mikael Rayyan ambil coklat itu dengan kasar . Irene Sarah sudah tersengih teruja . Tapi tak lama sebelum Mikael Rayyan bangun lalu melangkah keluar dari Cafe .
Sampai ditempat yang dia lihat tadi dia pusing menghadap Irene Sarah yang masih berdiri di sisi meja .
Coklat itu dilayang ke udara . Mikael Rayyan ukir senyum sebelum ..
YOU ARE READING
His Baby Girl : My Gangstar
ActionMikael Rayyan , masih ingat tentang dia ? Anak buah lelaki bernama Eiden Rian . Ini kisah tentang dia . Tentang Mikael Rayyan yang bengis dan baran bukan lagi Mikael Rayyan yang 'kepala gila-gila' . Dia menjadi ketua menggantikan kedudukkan Eiden R...