IRENE Sarah memandang Mikael Rayyan tajam . Merah wajah Mikael Rayyan menahan amarah .
"Are you nut!? " Jerit Irene Sarah . Punya la otak dia ditahap paling mengantuk tadi kini sudah terang bersuluh lampu stadium . Cerah biji mata !
"Siapa yang awak panggil sundal ?! Hah ? Saya kerja dengan Cafe Vin harini ! Kami ada event ! Saya dah whatsapp awak pagi tadi tau tak ?!"
Mikael Rayyan lepas tawa sinis . Pipi yang pijar dibiarkan . Matanya tajam melawan anak mata Irene Sarah .
"Habistu gambar gambar semua tu apa ? Hah ? Berapa banyak jantan tu bayar kau ? " tempik Mikael Rayyan .
Kening Irene Sarah bercantum .
"Apa awak cakap ni Mikael Rayyan ?"
Sumpah , satu habuk dia tak faham . Datang maki-maki .
"Cubala Mikael Rayyan , cuba sekali jaga hati orang lain juga ! Jangan sebab saya sayangkan awak , suka hati awak saja nak hina saya ! " jerit Irene Sarah .
Mendengar itu membuat ego lelaki itu melangit . Setan berada di punca kepala . Pipi Irene Sarah dicengkamnya kuat . Gadis itu meronta cuba melepaskan cengkaman itu .
"Kau jangan cakap pasal hati dengan aku , betina murah . Aku cukup pantang orang nak sekolahkan aku ! " mata biru lelaki itu merah . Gigi dikertap kuat membuahkan bunyi .
Irene Sarah sudah menangis . Meronta tanpa membalas kata . Hati dia sakit . Cukup sakit kali ini .
Mikael Rayyan melepaskan wajahnya kasar menyebabkan dia tersungkur beberapa langkah kebelakang.
Mikael Rayyan ulang alik ke kiri ke kanan meraup kasar rambutnya . Dia serabut ! Cukup serabut !
Irene Sarah menyapu kasar air matanya walaupun tak henti mengalir . Matanya tak henti memandang Mikael Rayyan .
"Saya.."
"Onty !!" Jeritan anak kecil itu membuatkan mereka berdua menoleh . Gadis kecik tadi ! Anak sir Joshua memeluk erat kaki Irene Sarah .
Irene Sarah tersentak . Dia menghilangkan air mata saat matanya menyapa susuk tubuh isteri Sir Joshua .
Langkah Mikael Rayyan yang ingin berlalu masuk kedal kereta juga terhenti .
"Onty dd .. dd " gadis kecil itu merengek sedih . Mata mula bergenang . Irene Sarah mengusap rambut si kecil . Isteri Sir Joshua mendekati mereka dengan kalut .
"You ! Thank you so much for helping my husband tadi ! Saya tak sempat cakap terima kasih kalut-kalut dengan dia " ucap wanita itu serba salah .
Irene Sarah geleng kepala .
"It's nothing puan , sir macam mana ? " Wanita itu lepas keluh . Perutnya yang makin kedepan diusap perlahan .
"Joshua kena warded , demam dia tinggi sangat . Doktor cakap nasib baik kita sempat call ambulans kalau tak.." keluh ibu mengandung .
Irene Sarah pandang Mikael Rayyan sinis .
"Oh demam panas .. nasib baik sir Joshua tak ada apa apa " ucapnya lembut tapi menekan . Mata tak lepas memandang Mikael Rayyan .
"Thank you sekali lagi . Okay la , let's go Elisa . Aunty dh nak balik tu . Say thank you and byebye to aunty " ajar si ibu . Gadis kecil itu memeluk erat kaki Irene Sarah sebelum mengenggam jari jemari ibunya .
"Byebye onty ! " jerit si kecil mengikut langkah ibunya setelah mengucapkan terima kasih sekian kali .
Irene Sarah menghantar mereka masuk kedalam lif dengan pandangan sebelum kembali memandang Mikael Rayyan yang kelihatan tercengang di depan kereta .
YOU ARE READING
His Baby Girl : My Gangstar
ActionMikael Rayyan , masih ingat tentang dia ? Anak buah lelaki bernama Eiden Rian . Ini kisah tentang dia . Tentang Mikael Rayyan yang bengis dan baran bukan lagi Mikael Rayyan yang 'kepala gila-gila' . Dia menjadi ketua menggantikan kedudukkan Eiden R...