Chapter 35

3.3K 272 10
                                    

MASA berlalu begitu perlahan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MASA berlalu begitu perlahan . Ciuman di bibir akhirnya terlerai . Mikael Rayyan jatuhkan dahi ke dahi Irene Sarah . Mata gadis itu terkebil-kebil menatap Mikael Rayyan .

"Rayyan..." ujarnya perlahan . Dia terkejut . Mikael Rayyan ukir senyum sinis . Irene Sarah gigit bibir .

He stole my first kiss !!

"Want it more babygirl? " bisik Mikael Rayyan . Bibirnya didekatkan dengan bibir Irene Sarah namun pantas gadis itu mengelak .

"Rayyan !! Saya under age lagi tahu tak ?!" Kalut Irene Sarah . Oh no nooo rasa berdosa tapi nak lagi HAHAH !

Mikael Rayyan lepas tawa . Tangan naik membetul rambut .

"Oh , kalau tak under age boleh buat lagi ? " usik Mikael Rayyan membuatkan Irene Sarah terus membaringkan badan .

"Ish !"

Dasar lelaki kacak !

"Irenee" panggil Mikael Rayyan . Namun masih tiada sahutan . Badan pun tidak dikalih . Dia bukan merajuk dia malu !!

"Irene Sarah .."

"Sayang .."

"Babygirl.."

"My Irene .."

Zup !

Pantas gadis itu bangun memandangnya dengan sengihan . Cair cair cair !!

Tangannya naik mengusap rambut gadis itu . Melihat senyuman gadis ini membuatkan hatinya lega . Tahulah dia gadis ini sedang baik-baik saja .

"Nak makan ?" Irene Sarah menggeleng laju .

"Nak air je " pintanya . Dia tak lapar tapi dahaga . Laju Mikael Rayyan melangkah ke meja kopi menuang air putih . Dia melabuhkan duduk di sebelah Irene Sarah . Habis segelas diteguk Irene Sarah .

Mikael Rayyan tak henti bermain dengan rambut gadisnya .

"Lepasni , i want you to stay with me and always listen to me . Boleh ?" Ujar Mikael Rayyan membuatkan Irene Sarah memandangnya .

"What if apa yang awak bagitahu tu saya tak boleh ikut ?" Balas Irene Sarah tanpa jawapan .  Mikael Rayyan terdiam . Keras kepala gadis ini kian ditunjuk .

"Sayang , aku tak nak anything happen to you again . Please faham aku " pinta Mikael Rayyan  . Rasanya cukup sekali gadis ini terluka . No another one . Never again .

Itu cukup membuatkan Irene Sarah mengeluh . Tangannya naik mengusap pipi lelaki itu .

"Selagi saya rasa saya boleh ikut , saya ikut okay ? But if i can't then i can't , saya minta maaf " perlahan Irene Sarah berbicara . Mikael Rayyan tatap gadis itu lama . Dia angguk perlahan .

"Okay . Aku terima . Tapi yang satu ni tiada bantahan okay ? "

"Apa ?"

"Berhenti kerja , stay with me . Marry me "

His Baby Girl : My GangstarWhere stories live. Discover now