🍃
27Mart2024
Yazarın Anlatımından:
Tüm hikayenin başladığı sıfır noktası. Dönüp dolaşıp gelinen yer. Son durak ya da ilk durak. Ama mutlaka beklediğin,geçerken tüm yaşanılanları gördüğün için hafifçe tebessüm etmekten kendini alıkoyamadığın yer.
Yeksan.
Yıkıp dökmek anlamına gelen bu isim nefreti ve öfkeyi yıkıp yerine aşkı inşa etmişti.
O yüzden yanından öylece geçip gitmek kolay değildi ve bir tebessüm de yeterli kalmazdı.
Sayfalarca resim çizilmiş, boyalar kurumuş, fırçalar eskitmişti burası. Şimdi yenileri alınmalıydı ve eskiler tüm çizgileri tek tek elleriyle öğretmeliydi. Tırnaklar sevgiden kapkara olana kadar durmadan çalışılmalıydı. Çünkü Dünya'da resmedilmeye değer müthiş bir tabiat, müthiş çocuklar, müthiş şehirler ve aşklar vardı.
Eylül Uzel.
Elindeki dosyaları odasına taşımaya çalışırken büyük çaba sarf ediyordu. Yüzlerce resmi özenle incelemek için önce masasına koyması gerekiyordu elbette. Ayağındaki siyah ince bantlı topuklu ayakkabılarına hiç iyi duygular beslemeyerek sonunda odasına girmeyi ve resimleri güzelce masasına koymayı başarabilmişti.
Yorgunluktan kendini sandalyesine bıraktı ve masadaki telefonu eline aldı. Siyah ekranda kendi yüzünü inceledi. Simsiyah uzun saçları sabahkinden oldukça dağınık gözüküyordu. Makyajı da yavaş yavaş yüzünden silinmeye başlamıştı. Kısaca pek iç açıcı bir görüntü yoktu.
Önemsemedi ve ilk kağıdı incelemek için eline aldı.
Karen Akay.
Beyaz gömleğine bulaşan yeşil boyayı tuvalette silmekle meşguldü. Öyle büyük uğraşlar veriyordu ki gömleği transparan hale gelmişti artık. Küfür ederek hem kendine hem gömleğe kızıyordu.
İşler iyice sarpa sarmıştı.
"Hocam?" İrkilerek bir elindeki mendile bir kapıya baktı "Efendim?"
"Ders saati geldi."
"Çağan sen misin?" dedi. Kapının önündeki yirmili yaşlarında olan öğrencisiydi "Evet hocam nasıl anladınız?"
"Tuvalette olduğumu nereden biliyorsun lan sen?" Çağan irkilerek biraz kapıdan uzaklaştı. Karen ise sanki karşısındaymış gibi elleri belinde kapıya bakıyordu. "H..hocam gördüm girerken de ondan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERAĞ
Short Story🍃 Eylül: Bir gün resmimi çizmeni isterdim. Karen: Bir gün resmini çizeceğim.