18.05.2020
🍃
Parti bitmek bilmiyordu.Gizem beş dakika daha diye diye gece yarısı etmiştik.
Elimdeki meyve suyunu içerken etrafı gözlemeye devam ettim.Berkan zorla herkesin telefonunu alıp fotoğraf çekiliyordu ve mutlaka paylaşmaları için tembihliyordu. Karen ise tam yanımda oturuyordu arada göz göze geldiğimizde gözünü kaçıran taraf ben oluyordum.
Karen: Napıyorsun
Masanın üzerindeki telefonumun ışığı yandığında öleceğimi düşündüm. Hızla telefonu elime alıp kapattım. Karen gözlerini kısmış bana bakıyordu.
Karen: ?
Yine telefonumun ekran ışığı yandığında hışımla yerimden kalktım. Tabiki meyve suyu üzerime dökülmüştü. "Hay"
"Yardım?" Telaşla Karen'in sorusuna cevap verdim ona bakmadan "Yoo"
Yoo mu?
"Ne?"
"Yok yani gerek yok sağol"
"Ne oldu birdenbire?"
Sus be adam sus.
"Gitmem gerekiyor,Gizem'e söyler misin?" Kafasını salladı "Sağol"
Her şeyi berbat ettim.
Dışarısının sessizliği ile derin bir nefes verdim. Bildirimleri niye kapatmazdım ki. Bu gece bana uyku yoktu anlaşılan.
Lanet telefonu çıkarıp taksinin numarasını tuşladım.Yarım saat adresi anlamayan adam biraz uğraştan sonra sonunda anlamıştı. "Seni bırakabilirim istersen" Yerimde sıçrayıp çığlık attım "Aklım çıktı be"
Karen.
Bugün son günüm mü Allah'ım?
"Seni bırakabilirim istersen demiştim"
"Gerek yok sağol taksi çağırdım"
"Hmm,buranın taksicileri pek tekin değilmiş diye duydum"
"Nasıl yani?"
"Nasıl anlarsan"
Önümden geçip arabasına doğru ilerledi. "Yeni araban mı bu?"
"Sen yeni arabam olduğunu nereden biliyorsun?"
"Yani önceden yoktu yenidir herhalde" Güldü "Evet yeni ve eğer binersen ilk kez benden başka biri binmiş olacak"
Güldüm.Böyle bir şeyi hangi saf isterdi ki?
Sürücü koltuğuna oturduğunda ayağımdaki topuklulara söverek koştum.
Karen bana yandan gülüş attı "Güzel"
🍃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERAĞ
Short Story🍃 Eylül: Bir gün resmimi çizmeni isterdim. Karen: Bir gün resmini çizeceğim.