30- Final

1.8K 101 38
                                    

16.07.2020



🍃

Sevdiğiniz adam için en çılgınca yaptığınız şey neydi?

Sanırım benimki bu dövmeydi. O bilmeden iki sene boyunca...

Biraz paranoyakça kabul ediyorum hatta belki fazla romantik. Ama bazı anlar vardır ve fevri davranırdınız benim de o anıma denk gelmişti. Hiçbir zaman pişman olmazdım,bir gün öğrenmese bile o gün benim için her anlamda özel olduğundan 'ferağ' dövmesi her zaman sevdiğim bir dövme olarak kalırdı.

Ama öğrenmişti ve mutlu olmuştu, şaşırmıştı, belki biraz kızmıştı.
Sonuç olarak şimdi onunlaydım. Dileğim hep onunla olmaktı.

Karen Akay ile...

"İnanılmaz güzel bir sergi olmuş bu kadarını beklemiyordum" Gizem'e göz kırptım "Ne sandın kızım" Güldü ve koluma girdi, yürümeye başladık "Sevgilin nerede?"dediğinde kalbimde küçük çaplı bir çarpıntı kendini gösterdi. "Tablosunun yanında, çocuğu gibi bakıyor" Muzipçe güldü "Sizdeki bu hızla onlara da bakar " Koluna vurduğumda inledi "Boş konuşuyorsun Gizem"

"Yalan mı baks..." Bakışları bir yere sabitlendiğinde duruşunu düzeltti ve "Ben şu tarafa gideyim" dedi. Baktığı yere döndüğümde Berkan'ı gördüm.
Bana doğru geliyordu "Beni gördüğü için kaçtı değil mi?"

"Kaçmadı gitti" Oflayıp saçlarını dağıttı "Özür işe yaramaz..." Bakışlarımı gördüğünde susup konuyu değiştirdi "Tebrik ederim bu arada Karen'le sevgili olmuşsunuz" Alışık olduğumuz Berkan'a bakmıyordum sanki. "Teşekkürler,sen iyi misin?"Kafasını olumlu anlamda sallayıp hafifçe tebessüm etti ve uzaklaştı. Tekrar ediyorum kesinlikle alışık olduğumuz Berkan değildi.

"Oooo sizde mi buradaydınız efendim?" Karen'in sesiyle Berkan'a bakmayı kesip ona döndüm. Sanırım yanına gitmediğim için iğneliyordu. Tam önümde durdu ve etrafa bakındı "Benden daha fazla ilgini çekecek bir şey göremiyorum,niye yanıma gelmedin?" Gülümsedim ve ellerini tuttum "Bir tek senin çizimin yok değil mi,ben de kendi işlerimle uğraşıyordum beyefendi"

"Boş boş geziyor gibiydin" Göz devirip ellerini bıraktım ve yürümeye başladım. İnce bir kız sesi kulaklarıma geldiğinde arkamı döndüm.

Karen'e mi sarılıyordu?

"Ya Karen ne kadar güzel çizmişsin bayıldım gerçekten" Dudaklarımı sinirle kemirmeye başladım.

Hayır çünkü hala sarılıyordu da o yüzden.

Karen kızdan yavaşça uzaklaşıp bana baktı. Tereddütle tekrar kıza döndü "Teşekkürler"

"Bana gezdirir misin biraz,eminim senin bilginle resimler daha da anlam kazanır" deyip iğrenç bir gülüşle saçını kulağının arkasına ittiğinde. Sinirle Karen'in yanına gelip elini tuttum "Hadi sevgilim gidelim"

 Sinirle Karen'in yanına gelip elini tuttum "Hadi sevgilim gidelim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu düştüğümüz hale bak.

Sonra kızı yeni görmüş gibi "Aaa merhaba görmedim sizi kusura bakmayın" dedim. Karen ise kendini gülmemek için zor tutuyordu.

"Merhaba ben Yade,Karen'le üniversiteden arkadaşız,sizde sanırım..."

"Sevgiliyiz" dedim hızlıca. Yutkundu ve gülümsemeye calıştı "Öyle mi,çok tebrik ederim, o zaman ben geziyim biraz, tekrardan memnun oldum tanıştığımıza"

"Bende" At yalanı bakalım Eylül.

"Görüşürüz Karen"

"Görüşürüz Yade" kız uzaklaştığında sertçe elini bıraktım. "Görüşürsün demek,görüş bakalım" Gülerek kolumdan çekip bana sarıldı "Kıskanç"

"Kıkanmadım sadece..." Dudağıma bir öpücük kondurup susturdu "Sadece kıskandın" Bir süre gözlerime baktı "Benim hakkında ilk öğreneceğin şey kesinlikle güvenilir bir adam olduğum olsun"

"Bu klişeyi söylemek zorundayım ki 'Ben sana değil etrafa güvenmiyorum' anladın mı?" Gözlerini kıstı ve parmağıyla dövmeme dokundu "Bizim bir işimiz vardı "

"Ne?" Parmağıyla çizdiği tabloyu gösterdi "Fotoğraf,ilk fotoğrafımız" dedi.

"Ne?" Parmağıyla çizdiği tabloyu gösterdi "Fotoğraf,ilk fotoğrafımız" dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ karenakay: Resimden daha güzelmiş.

@ eyluluzel_: Seviyorum ;)
@ karenakay: Biliyorum :)

@ gizemnergs: Ağlayacağım deliler gibiiiii

@ duyar: Herkesin böyle aşkı olmayabilir yaptığınız çok yanlış.
@ karenakay: Bir siktir git.

@ bundabirişvar: Adamın arka cebinde kağıt var bence bir mesaj veriyor arkadaşlar.
@ berkanxc: Ben koydum onu özür mesajı
@ dudia: Ay Karen'i de mi aldattın
@ ceylinj: Yok arabasını vurmuş ondan.
@ aliko98: Sağol biz de aldattı sanmıştık.

@ finfan: Ay çok sevdim ben sizi ;)

@ zshasr: Rüzgar sizi hep doğru insana iletsin.
@ berkanxc: Benim ki fırtına sanırım.

🍃

***ÖZEL BÖLÜMLER VAR KAYDIRMAYA DEVAM EDEBİLİRSİNİZ. ***

Berkan'la da konuşmadım demem artık jdkskwkbf.

Yorumlarınız ve oylarınız için teşekkür ederim çerezlik bir hikaye yazmak istedim o yüzden çok fazla derin veya anlamlı şeyler okumadınız amaç da buydu. Karantinada şöyle mutluluk tadında.



Sevgilerle.

Instagram: @ zshasr


FERAĞ

FERAĞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin