12

1.3K 68 28
                                    

27.05.2020


🍃

Evet Karen farklıydı. Güzel bir adamdı. Herkesin dönüp tekrar tekrar baktığı bir adam. Peki, her şey gerçekten bu muydu?

Dış görünüş.

Belki ilk aşama için bir önemi vardı. Tamamen önemsiz bir adım olduğu söylenemezdi. Ama sürekli değildi. Küçük bir davranışla ondan soğuyabilir hatta iğrenebilirdin.

Benim Karen'e yazma amacım da buydu. O kimdi? Nelerden hoşlanırdı? En sevdiği renk ve yemek neydi? Sevdiği kadınla arasında nasıl bir bağ olurdu?

Resim yapmaktan daha çok sevebilir miydi beni?

Ben sevmediğimi söylemiştim. Bu yalandı.

Geldiğim noktaya baktığımda her şeyi elime yüzüme bulaştırmıştım. Öğrenmek istediklerim olduğu yerde duruyordu. Aklımın bir köşesinde,her zamanki yerinde.

"Eylül dalgınsın, bir şey mi oldu?" Yutkundum "Hayır" Telefonumu çıkarıp dersin bitmesine kaç dakika kaldığına baktım. Çıkmamız gerekiyordu. "Evet çocuklar yarın görüşürüz, iyi akşamlar"
Çantamı çıkarmaya çalışıyordum ama Karen'in masasına sıkışmıştı. İçimden bir anda gelen öfkeyle masasını ittim. Kalktığı için masa dizlerine çarpmıştı. Bir küfür mırıldanıp gözlerime baktı. Hiç ona aldırmayıp çantamı takıp arkamı döndüm ama kolumu tutan bir el gitmemi engelledi. Karen. "Bırak kolumu"

Bırakmadı"Ne yaptığını sanıyorsun?" Güldüm "Ne yani ilkokul çocukları gibi kavga mı edeceğiz? Özür dilerim Karen Akay çok değerli dizinizi acıttım" Kafayı yemiş olabilirdim ama içimdeki bu öfkeyi dizginlemem mümkün değildi. O ise beni anlamaya çalışıyordu. Beklediği bir tepki değildi.

"Sana bir şey yaptığımı sanmıyorum Eylül" Kolumu çekiştirdim "Bırak"

Yemeğimi yerken bugün olanları düşünmeden edemiyordum. Her saniye aklımda bana işkence ediyordu. Üstelik bugün doğum günüydü.Berkan organize bir parti ayarlamış herkesi çağırmıştı. Beni de. O her ne kadar doğum günlerini sevmese de Berkan manyağı peşini bırakmıyordu. Ama ben bugün olanlardan sonra gidemezdim. Gereksiz tepkiler vermiştim.

Düşüncelerimin sesini kesen telefon sesiyle irkildim. Gizem arıyordu. Şimdi bittim. "Efendim?"

"Sesine kurban olduğum napıyorsun?" Yüzümü buruşturdum "Yemek yiyorum"

"Ne? Akşama geç kalacaksın"

"Gelmeyeceğim?"

"Eylül seni döverim bak vallaha döverim"

"Gizem anlattım sana olanları çocuk zaten akıl sağlığımdan şüphe ediyor"

"Gelmezsen ölümü gör"

"Tövbe tövbe ya kızım deme şöyle şeyler"

"O zaman beni ve kalbimi daha fazla yormadan hazırlan, 20 dakika sonra kapındayım"

"Ne Gizem,hayır olm..." Suratıma kapattığını anlayınca elimdeki çatalı sertçe tabağa bıraktım. Hediye bile almamıştım.

Hızla odama çıkıp dolabımdan siyah elbisemi aldım. Ne çok iddialı ne de basitti gayet yerinde bir elbiseydi.Makyajımı da fazla abartmadan bitirip saçlarımı ensemde dağınık topuz şeklinde yaptım. En son takılarımı ve ayakkabımı giydim.

Aynadaki görüntümden memnundum.

Elime telefonu alıp ınstagrama girdim. Karşıma Berkan'ın resmi çıktığında yüzümü buruşturdum.

@ berkanxc: Sürpriz partiler benden sorulur ;) BU GECE EFSANE OLACAAAAKKKKKK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ berkanxc: Sürpriz partiler benden sorulur ;) BU GECE EFSANE OLACAAAAKKKKKK.

@ karenakay: Tipini s
@ berkanxc: Sen bakma bu gönderiye Kareennn senin sürpriz partin bu

@ jifjed: Karşılıklı takip
@ berkanxc: Tamam ama bak bırakma takibi saçını başını yolarım.
@ jifjed: Karşılıklı takip
@ berkanxc: Tamam dedik ya be
@ aliko98: Abi onlar sadece karşılıklı takip yazabiliyor

@ tikimetok0: I like him

🍃

FERAĞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin