1.BÖLÜM:İLK GÜN

643 15 4
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda güneş yüzümü yakıyordu.Yataktan kalkıp saate baktım saat 8 e geliyordu hemen kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım.Daha sonra da ilk günüm olan okul için okul kıyafetlerimi giydim.Gri şortlu etek ve üstüne de beyaz lakosdu.Altına da beyaz spor ayakkabılarımı da giyip saçlarımı açık bırakıp çıktım ve aşağıya indim.

"Günaydın kızım"diye seslenen babamın
Yanağından öperek masaya oturdum.Annem de çayları koyarak yanıma oturdu.Annem ve babam aşçıydı.Birlikte bi lokantaları vardı.

"Heyecanlı mısın bakalım?"

"Oldukça annecim"

"Ah sakin ol hayatım gayet güzel geçecek herşey"

Yemekten sonra evden hemen  çıktım.Okul biraz uzaktı ve otobüs ile gitmeliydim.Normal bi devlet okuluydu işte herhangi bir özelliği yoktu.Daha önce babamla kayıt için gitmiştik oldukça büyük bi bahçesi vardı.Durağa gelince gideceğim otobüse bindim.Otobüste aynı üniformalı insanları gördüm aynı okuldaydık ama sanırım üst sınıflardı.Otobüsü sesli kahkahaları dolduruyordu.Otobüs durunca indim.okula gelince bahçe oldukça kalabalıktı sanki hiç görüşmemiş gibi abartıyla sarılanlar, fotoğraf çekilenler her çeşidi vardı.Kızlar abartılı makyajları ve katlanan etekleriyle bahçede salınıyorlardı.Böyle tiplerden nefret ederdim.Bazı erkeklerin kızların biyerlerini kestiğini bile görmüştüm.Tek başıma bi kenarda dururken müdür konuşmaya başladı

"Evet arkadaşlar yaz tatilinin ardından 2021-2022 eğitim öğretim yılına hoş geldiniz"

Öğrenciler alkışlarken müdür devam ettiler

"Aramıza 9.sınıflar da katıldı onlara abi abla gibi iyi davrancağınızdan şüphem yok neyse sizi tutmayalım herkes sınıflara"bu boş konuşmalara sadece gözümü devirmiştim.

Kalabalık okula hücum ederken yavaş adımlarla ilerledim.Sınıfım 11/E idi zemin katta bulamayınca üst kata çıktım ama hala görememiştim.Önümden geçen çocuğu durdurup sordum.

"Pardon 11/E nerede acaba?"

Çocuk gülerek yaklaştı "bizim sınıf gel seni götürüreyim"teşekkür ederek yanında ilerledim.

"Okulumuza hoş geldin bu arada adım mert"diyerek elini uzattı bende sıktım ve adımı söyledim.

"Sınıfımıza renk katacaksın selin"sadece gülümsedim ve zaten sınıfa gelmiştik.Bir kaç yüz bana dönerken öylece kaldım.

"İstersen yanıma otur"sınıfa bir bakınca zaten pek boş yer görememiştim.Onu takip ederken bir sıranın önüne gelmiştik.En arkanın bir önündeydi yanında biri vardı ama biz gelince bir arkaya geçti.Geçmem için kenara çekilince cam kenarına geçtim.Herkes hala garip garip bakıyordu.
Mert'in arka sıradaki arkadaşı eren ve enes ile de tanıştım .

Hoca derse girince ayağa kalkmıştık.Beni görünce gülümsedi ve tanımak istediğini söyledi bende adımı ve geldiğim okulu söylemekle yetindi oturdum.Ders sıkıcılığı ile geçiyordu zaten kimse de dinlemiyordu.Zil çalınca mert arkadaşları ile dışarı çıktı beni de davet etti fakat istememiştim.Öylece otururken yanıma iki kız geldi biri esmer uzun saçlı bir kız diğeri ise kumral kısa saçlı biriydi.

"Tanışmaya geldik"diyip biri yanıma diğeri de masanın üstüne oturdu.

" hiç sevmem merti de ama neyse oturduk artık sırasına bu arada ben asya"dedi kumral kız diğer esmer kızın adı ise melisaydı.

Pişmanlık(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin