"Ne demek asya kaçırıldı? Bu ne demek oluyor asır?"
Asır ceketini giyerken bana döndü
"İnan bilmiyorum ama halledicem lütfen sakin ol"
Yerimden hızla kalktım
"Benden bu durumda sakin olmamı bekleme bir anda okulumuza girdi senin düşmanın olduğunu söyledi ama şimdi Asya'yı kaçırıyor ne alaka asır ne alaka?"
Yüzünü sıvazladı derin bir nefes alıp kollarımı tuttu ve yüzümü yüzüne çevirdi
"Sana sakin ol dedim"korku ile bakarken dinledim "inan asya şuan umrumda bile değil ama sen ve arda için onu bulmaya çalışacağım şimdi sakin ol ve hazırlan"
Hızla kafamı sallayıp dolabın kapağını açtım
"Hava soğuk kalın bir şeyler giy"
Elime gelen herhangi bir kazak ve pantolon alıp banyoya geçtim.Hala onun yanında giyinmiyordum ve giyinmiyecektim.acele ile giyindikden sonra evden çıktık.
10 dakikalık yolculuğun ardından bir kafeye geldik.Arda,Aras,Melisa maalefes emir ve erdem de buradaydı.Erdemle ardanın aynı ortamda bulunabilmesinin nedeni ise Arda'nın asya ve erdemin eski sevgili olduğunu bilmemesiydi.
Asır sandalyelerden birine oturunca bende hemen yanındaki sandalyeye oturdum.
"Neler oluyor anlatın"asırın sözü ile arda masaya doğru eğildi
"Gece Asya'yı eve bıraktım ve arasın yanına gittim orda da uyuyakalmışım sabah olunca eve gittim ama asya odada yoktu"Arda'nın sözünü emir kesti
"Belki hava almaya falan çıktı sonerin kaçırdığı kanısına nasıl vardın"
Arda Emire ters bakış attı.Asyanın kardeşi olmasını değil de Asya ile eski sevgili olduğunu umursuyordu.Ama asıl emiri değil de erdemi umursamalıydı.
"Sesini kesip dinlersen anlarsın"diye sert bir çıkış yapınca emir yumruğunu sıktı
"Onu bende merak ediyorum o benim de kardeşim"
Arda güldü"kardeşin olduğu şimdi mi aklına geldi"
Emir tam cevap verecekdi ki asır sertçe bağırdı "YETER ARTIK KESİN SESİNİZİ ARDA ANLATACAKSAN ANLAT YOKSA KALKIYORUM"
Arda kafasını sallayıp devam etti."diğer odalara, mutfağa bahçeye baktım annem veya babam da görmemiş tam evden çıkacaktım ki Soner aradı.Asya elimde sen ve diğer köpeklerin bir araya gelince tekrar arayacağım"
"Bana köpek mi demiş o ?"asır bana bakarak sorunca gözlerimi devirdim
"Tek takıldığın nokta bu mu"
"Evet"diye yanıt verince Arda'nın masanın üstündeki telefonu çalmaya başladı.
Gizli numara arıyor....
Heyecanla baktık bu kesinlikle Soner olmalıydı.Arda hoparlöre verip telefonu tekrar masaya koydu.
"Alo pislik sen misin"arda telefonu böyle açınca karşı taraftan gür erkeksi bir kahkaha sesi geldi.
"Ben de sizi özledim arkadaşlar"Soner iğneleyici bir tonda sözünü söyledikten sonra asır söze girdi
"Ne istiyorsun Soner derdin benimle"dedi sıkılgan bir tavırla.
"İstediğim şu ardanın ve asırın babasının babamdan aldıklarının hepsini geri istiyorum"
Kaşlarımı çattım burda çok büyük bir hesaplaşma dönüyordu.Geçmişte kesin çok büyük olaylar dönmüş ve şimdi çocuğu da emir ve Ekrem beyin çocuğundan intikam alıyordu.