Asya'dan
Bunun burda ne işi vardı?ne ara dönmüştü buraya ve neden buraya gelmişti?ortam gerilecekti farkındaydım.Erdem tam karşımdaydı.
Alllahtan arda erdemi bilmiyordu.Bilse de bir şey farketmezdi.Ondan önce olmuş bir olaydı hem arda karışamazdı evliydik ama sadece kağıt üstünde.
"Hoş geldin kardeşim"emir kalkıp erdeme sarılırken şaşırmıştım.En son kanlı bıçaklı kavgalıydılar.
"Hoşbuldum"diyerek ayrıldılar.Erdem gözlerini benden asla kaçırmıyordu.Rahatsız olarak gözlerimi kaçırdım.
Hani sadece selin ve ailesi olacaktı?
Erdem tam karşıma oturunca göz teması kurmadan yemeğimi yemeye çalıştım.
"İyi misin ?"Arda'nın yönelttiği soruya hızla kafamı salladım.
"Evet size güzel bir haberi vermek istiyorum "emir beyin sözüyle gözlerimi oraya çevirdim.
"Ben ve Ekrem bugün oğullarımıza şirketi devrettik, tabi şuanlık kağıt üstünde okulları bitince şirketi ortak olarak umarım güzel yerlere getiriler"
Herkes alkışlarken bende alkışladım.Arda adına sevinmiştim.Ama kendi adıma sevinemezdim para da pulda gözüm yoktu zaten ayrılacaktık bu evlilik oyundu.
Seline baktığımda değişikti sanki başka biri gibi olmuştu.Sanırım o da kozcuoğullarının yanında dura dura onlara benziyordu ve bu beni korkutuyordu.
Yemekler bittikten sonra tatlılarımız gelmişti ve sohbet koyulaşmıştı.Melisa ayağa kalkıp yanıma gelince bakışlarımı başka tarafa çevirdim
"Asya biraz konuşabilir miyiz?"
Ona hala bakmıyordum.
"Lütfen"diye tekrar edince pes edip kafamı salladım ve yerimden kalktım.Selini de alıp restoranın terasına çıktık.Melisadan gözlerimi ısrarla çekip başka yerlere bakıyordum.
"Bakın ikiniz de bana kızgınsınız ama ben yanlış bir şey yapmadım,sadece emiri seviyorum ve o da beni seviyor"
Sinirle nefes alıp verdim.Ve ona döndüm gerçekten çok çabuk sinirleniyordum.
"Yanlış bir şey yapmadın mı? Beni aldatan ve başkasından çocuğu olan sonra onu aldıttıran ve üstüne üstlük kardeşim çıkan çocukla sevgilisin,o çocuk okulu yaktı bizi bağlayıp ve Sen yanlış bir şey yapmadın öyle mi Melisa?"
İçimde ne var ne yoksa dökmüştüm.İnsanları kırar mıyım düşüncesi yoktu artık bende.Bende kırılmış bende üzülmüştüm fazlasıyla.
"Farkındayım emirin iyi bir geçmişi yok ama gerçekten iyi bir insan olacağına söz verdi"
Demirlere tutunup aşağıya baktım ve sakinleşmeye çalıştım.Melisa yanıma gelmiş sözlerine devam ediyordu
"Asır da eskiden kötü bir çocuktu ve hala da öyle seline bize neler yaptı ama şimdi evliler onlara verdiğin ayrıcalığı bizim ilişkimize de ver asya"
"Aynı şey değil onlar evliler ayrıca senin daha düne kadar arasla ilişkin vardı o çocuk ne kadar üzüldü farkında değil misin?"