6.BÖLÜM:ÖPÜŞME

94 11 3
                                    

Haftasonu evde boş boş oturmak ile geçmişti.Cumartesi olanlara ise hala kızgındım onlara neydi ki kimle ne yaptığım mert aramıştı ama açmamıştım acayip sinirliydim.Asya ile konuşmuştuk sadece her ne kadar Emire gıcık olsam da yaptıklarından dolayı bir kız olarak düşmüştüm bende.
Dişlerimi fırçalamış yüzüme maske yapıyordum yarın yiğitlere gidecektim hiç bi an aklımdan çıkmıyordu.Telefonum çalınca hoparlöre alıp maskemi sürmeye devam etti

"Alo bebeğim"

"Efendim asya"

"Nabıyon"

"Maske yapıyordum"

"Ooo yarın yiğite gidiyorsun diye mi?"

Gülüp cevap vermedim zaten o da biliyordu cevabını

"Ne giyeceksin"

"Okul çıkışı asya okul kıyafetlerimle"

"He tamam o da olur etek sana çok yakışıyor"

"Neyse asıl meseleye gelelim satılık ev buldum numarayı sana atarım"

"Çok sağ ol bebeğim"

Telefonu kapattıktan sonra babamın yanına gidip numarayı yanımda ararken oldukça heycanlanmıştım

"Evet fiyatı uygun ama biz bir de görebilirsek"

"Uygundur salı günü geliriz iyi günler"

Heycanla babama sarıldım.Of umarım bir sorun olmaz da herşey.güzel olurdu hem asya ile daha da yakın olurduk.

Ertesi gün erken uyanmıştım saçlarımı düzleştirmiş hafif makyaj yapmıştım parlak çorap giyip üstüne eteğimi giydim üstüne uzun kollu beyaz lakosumu da giydikten sonra beyaz şişme montumu da giydikden sonra evden çıktım.Otobüste yiğiti görememişdim yoksa gelmeyecek miydi?o kadar heycanlanmışken....

Sınıfa geldiğimde yiğit'i görmemle üzüntümden Eser kalmamıştı ona bakmamaya çalışarak yerim oturdum. Melisa sırıtıyordu gözlerimi devirip ona bakmadım Asya'da sırıtarak yerine oturduğunda sinirle onlara döndüm.

"Ya bir şey mi var sabahtan beri gülüyorsunuz?"

"Bugün de pek bir özenilmiş"

"Saçmalama her zamanki halim"

"He he kesin öyledir "

Okul boyunca yiğit ne arkasına dönmüş ne de konuşmuştu cidden çok kibardı acaba geleceğindem haberi yok muydu?
Son derse girmeden önce tenefüste yanında kimse yokken gittim.

"Yiğit?"

"Efendim"

"Eee okul çıkışı"

"Evet maalesef ki annem bana sormadan seni çağırmış ve ders çalışmak zorundayız"

Kırılmıştım sanki ben zorla geliyordum

"İstemessen gelmem"

Tam kalkacakken bileğimden tuttu

"Tripten hoşlanmıyorum baş belası okul çıkışı birlikte gideriz gözümün önünde ol seni aramakla uğraşamam"

"Tamam "diyerek bahçeye çıktım.Oldukça heyecanlıydım biri arkamdan Koşarak gelip kolumu sertçe tuttuğunda kaşlarımı çattım

Pişmanlık(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin