36.BÖLÜM: KINA

30 6 1
                                    

Elim ayağım birbirine dolandı hemen kendimi içeriye attım.önümdeki duvara tutunup yardım
aldım.Gitmişti arkasına bile bakmadan gitmişti şimdi ne oldu da geri dönmüştü.Sakin ol asya seni görmedi sadece sen onu gördün.Belki de bir kaç günlüğüne geldi ve senin hayatına bir daha girmeyecek bir daha onu görmeyeceksin.Böyle düşünmelisin asya!!

"Asya iyi misin"

Yanıma gelen Ardaya bakıp gülümsedim ve kafamı salladım.Ona bunu anlatamazdım çocukla yarın nikah masasına oturuyordum.

"İyiyim sıcaktan başım döndü sadece"

"Merak etme annemler kasadalar alışveriş bitti"

Rahat bir nefes verdim bi an bu alışveriş işi hiç bitmeyecek sandım.Onlarda gelince arabaya bindik tekrar bu sefer ben Arda'nın yanına annem ve Arzu hanım arkaya oturmuştu.

"Alışveriş bitti organizasyon işi de tamam yarın havuz başında tüm hazırlıklar yapılacak ama çok aceleye geldi arda davetiye bile dağıtamadık insanlara telefon ile haber ettik bazılarına haber vermeyi unuttuk belki de"

"Fazla kişiye gerek yok anne"

Arda'nın sözü ile Arzu hanım susarken hala çok heyecanlıydım.Ben şaka Maka evleniyordum!!

Ekrem beyin isteği üzerinde onların evlerinde evleniyorduk ve yine onların isteği üzerine onların evinde kalacaktık.Arzu hanımı çekmek biraz zordu tabi ama yapacak bir şey yoktu.
Ardaya döndüm Ayhan korkusu içimi yiyip bitiriyordu

"Arda ya Ayhan öğrenirse"

"Sakin ol ben yanındayım tüm bu olanlar bittikten sonra gider evlendiğimizi söyleriz istersen düğüne davet edelim babanı için rahat etmiyecekse"

"Asla istemiyorum o adamı"diye tepkimi koydum.O en mutlu günü zehir ederdi.Ben az önce en mutlu gün mü demiştim?en mutlu günüm değildi ama bütün severek evlenen kızların en mutlu günüydü

"Herşey adetine göre olmasını istiyorum arda"dedi annem sert ve emin bir sesle

"Tabi Selma teyze sen nasıl istersen"arda her zaman saygılı ve insanları kırmayan biri olmuştu

"Kızım evinden telli duvaklı çıkacak mahallede davullu zurnalı karşılanacak ve sizde benim kızımı almaya geleceksiniz"dedi annem ama der demez Arzu hanım konuştu

"Hayatta olmaz canım ne o öyle köylü köylü adetler"

"Bizim adetlerimiz böyle arzu hanım"

Arda ortalık kızışmadan konuya girdi

"Tamam arzu hanım siz merak etmeyin herşey istediğiniz gibi olacak"

Annem kafasını salladı"bu arada hanım değil anne de artık annen sayılırım"

Ben öksürürken arda bana bakıp sırıttı ve anneme döndü

"Peki Selma anneciğim"

Selma anneciğim mi?
Allah'ım ben bu günleri de mi görecektim?

Ama arzu hanım çok bozulmuştu bizi arda evimize bıraktığında bir iyi günler bile dememişti.Annemle eve girdiğimizde evimi ne kadar çok özlediğimi hatırladım.Annem ile bu evde mutluyduk huzurluyduk,belki Ayhan gibi büyük bir evde yaşatmıyordu ama içinde sevginin ve huzurun olduğu bir evde yaşatıyordu.

Melisa da gelince kendi aramızda kına yakmaya karar verdik ve mahalleden bir kaç tane de kız çağırdık.Kendi aramızda ve Küçük sade bir şey olacaktı.Çünkü arda mesaj atmış ve gece seni alıcam demişti asır ve Aras da olacaktı bende Melisayı götürecektim.

Pişmanlık(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin