Selinden
Uyumuş muyduk tabiki da hayır? korkuyordum ve uyuyamıyordum zaten yiğit de ben korkuyorum diye uyumuyordu.
şuan hepimiz ortadaki mumlara öylece bakıyorduk" ortam çok sessiz değil mi?"melisaya emir bakıp güldü
"Gece gece davul mu çalalım Melisa hanım"
Melisa gözlerini odada süzerken anlamayarak baktım"Napıyorsun"bana bakıp susmamı işaret etti
"Dinliyorum ruhlar burda mı diye"
"He bari burdayım diyorlar mı yavrucaklar"yiğitin sözüyle enesin kucağına yattı ve bizi ordan izledi.
"Arkadaşlar uyumamamız lazım"Asya'yı onayladım kesinlikle ve kesinlikle uyumamalıydık
"Valla siz olmasanız bu yatakta bi yatardım ama"yiğite ters ters baktım.Yatarmışmış git yat paşam.
"Aklıma fikir geldi herkes kendi hayatını anlatsın arkadaşız ama kimse kimseyi bilmiyor"Asya'ya bakıp olabilir dedim hem korkumu da azaltırdı.
"Ben bazılarıyla arkadaş değilim orda bi dur"yiğitin kime söylediğini anlamıştım emir de anlamış olacak ki hemen cevapladı
"Bende değilim"
"Neyse Enes başla"
Melisanın saçlarıyla oynarken aynı zamandada anlatıyordu
"Hayatım aslında güzel tek çocuğum istediğim herşey elimde babam ve annem ikiside muhasebeci bu zaman kadar hiçbi zorluk çekmedim bundan sonra da çekmem umarım hem sevdiğim kadın da yanımda"
Enes bunları anlatırken melisaya döndü son cümlesinde ama Melisa uyuyordu.O an bi kahkaha patlattım.
"Melisa harbi öküzsün"diyerek dürttüm
"Noldu ruhlar mı geldi"aniden kalkınca herkes gülmeye başladı korkumdan eser kalmamıştı açıkcası
"Aynen sevgilim istilaya uğradık neredesin"
"Of devam edin siz arada kestiririm"
"Hayır sıra sende anlat"asya melisayı zorlarken oflayarak anlatmaya başladı
"Yaşamaya çalışıyoruz diyelim tek çocuk değilim maalesef bir tane kardeşim var adı Melih ailem ise annem ile iyi anlaşıyoruz ama babam çok baskıcı herşeye karışıyor enesler de kalacağım gün bin defa aradı neyseki beni her zaman idare eden bi kuzenim var kamp içinde zor izin aldım ulaşamayınca delirir ama en azından hocaların telefonları alacağını biliyor eve gidince de alamadım falan diyeceğim"
Burukça gülümsedim aile baskısından nefret ediyordum.Bu dünyaya bir defa geliyorduk ve bir defa yaşayacaktık. ..
Sıra Emire gelince derin nefes alıp anlatmaya başladı
"Bi abim var lise son sınıf adı erdem iyi anlaşırız yediği her boku bilirim piçin o da benimkini bilir aile ise fazla ilgilenmez bizle rahat yetiştik yani eve falan istediğimiz zamanda geliyoruz falan rahat kısacası öyle abartılacak kadar bi hayatım yok"
"Aile baskısı olan ben gruptan ayrıldı"
Melisaya gülerken sıra Asya'da idi
"Benimkisi biraz garip annem sevdiği adam ile evlenememiş çünkü anneannem ve dedem izin vermemiş o yüzden zorla başka birisi ile evlendirilmiş o zaman da bana hamileymiş ama annem düğün günü sevdiği adam ile kaçmış ama sonra"