Asyadan
Eve geldiğimde hala aynı mevzular kafamı karıştırıyordu.Belki de ben abartıyordum sadece içinden geldiği için söylemişti belki de o günü hatırlamıyordu.Eğer yardıma ihtiyacı olsa anlardım değil mi? içim içimi yerken banyodan çıkar çıkmaz Arda'nın yanına ilerledim.Pişkin pişkin sırıtıyordu.
"Güzelim söyleseydin daha önce çıkardım ya da seni de içeriye davet ederdim"
Gözlerimi devirdim"tek başıma duş almayı tercih ederim"
Omuz silkerek dolaptan kıyafetlerini alıp giyindi.Tabiki de bakmadım odada o hariç her yere bakmaya çalışmıştım ama yine de gözlerim o müthiş kaslı ve baklavalı vücuduna kaymıştı.
Allah'ım bu benim kocam mı?
İmana dön asya!!!
Hem asıl meseleye girmem gerekiyordu aklım başka yerlere kayıyordu
"Arda sana bir şey sorucam"
"Sor "dedi kemerini takarken
"Aramızda kalacak ama özellikle asıra söyleme"
Kaşlarını çattı yanıma geldi
"Noldu anlat"
"Ya selin uçurumdan intihar etmeye çalışmıştı ya bir ara bende kurtarmıştım o gün birbirimize her seni seviyorum dediğimizde yardıma ihtiyacımız olduğunu anlayacaktır saçma bir şeydir belki ama o gün öyle anlaşmıştık ve dün de selin bana seni seviyorum dedi arda ben asırın onu zorla tuttuğundan şüpheleniyorum"
Bir iki dakika yüzüme baktıktan sonra gülmeye başladı.Ben burda ciddi bir şey söylüyordum.
"Arda ben gülmüyorum"dedim ona ters ters bakarak
"Asya cidden komiksin insanlar birbirine seni seviyorum diyebilir ayrıca nerdeyse 1 yıldır yok selin seni özlediği için demiştir"
"Nasıl böyle düşünüyorsun bilmiyorum sencede saçma değil mi asırdan nefret eden kız şimdi evli bir şekilde geliyor sence de çok şüpheli değil mi"
"Değil o gün selin asıra bir şans vermek istedim dedi onun aşkını gördü ve onunla olmak istedi belki zamanla o da istedi hem öyle bir şey olsa anlardık görmedin mi o gün selin nasıl mutluydu"
"Bilmiyorum kafam çok karışık"
"İstersen bu akşam selinlere akşam yemeğine gidelim olur mu hem için rahat eder"
Bu dediği iyi olabilirdi onları evde de gözleyecektim bakalım gerçekten gerçek bir çiftler mi?
**************************************
Siyah bir etek ve üstüne kolsuz cropumu giydikten sonra aşağıya Arda'nın yanına indim bende.Annesi ve babası ile konuşuyordu
"Biz asırlarda yiyoruz size afiyet olsun"derken arda çoktan yanlarına gelmiştim
"Tamam çocuklar iyi eğlenceler"derken Ekrem bey Arzu hanım hiç ses vermemişti
Bu kadının benle derdi ne?
Arda arabayı sürerken baya gergindim.Belki de selin kurtarılmayı bekliyordu ?
Büyük bir villanın önünde durunca ağzım açık kaldı.İçimden başka kozcuoğlu yok mu ya evleneyim mi demedim değil!