Asya'dan
Her zamanki rutinimle geldik bekledik....Saatlerce bekledik melisayla ,yiğitle, annesiyle,babasıyla...yine yeniden bir haber alamadık.....
Bugün 21.gündü neredeyse 1 ay olmuştu.Ama hala ondan haber yoktu.Okula gitmiyorduk yemek yemiyorduk aldığımız nefes ile bile bize zehirdi.
O gün o telefonla buraya koştuk bekledik bekledik..
24 saat geçti üçünden de haber yoktu..
O asır piçi pek de umrumda değildi açıkçası herşey onun hırsı yüzünden olmuştu.Benim kardeşim dediğim insan piç kurusunun yüzünden şuan bu haldeydi.
2. günün akşam saatlerine doğru arda çıkmıştı denizden ama durumu baya kötüydü.Hastaneye kaldırıldı onun bulunduğu yerde aramalar arttı.Yeniden umudum doğmuştu.Ardından 2 gün geçti ardadan da haber almıştık iyiydi hatta yanımıza bile gelmişti.Ama hala selinden haber yoktu.5.gün sonunda biri daha çıktı umutla kalktım ama yine yoktu bu sefer de asır çıkmıştı sudan.Yaşıyor muydu bilmiyordum ama ölmesini isterdim.O yaşamayı hak etmiyordu.İkisi de çıkmıştı ama hala selin o denizdeydi.Yüzmeyi de bilmezdi ki o üşümüştür de.Polisler 1 haftanın sonunda artık ümidinizi kesin demişti ama ben kesemezdim ki.1 ay da geçse 1 yıl da geçse bekleyecektim.
Hastaneden çıkar çıkmaz asır geldi.Yerimden hızla kalktım ve iktirdim onu.
"Allah belanı versin senin yüzünden arkadaşım şuan bu buz gibi suyun altında sen şuan nefes alabiliyorsun ama o orda tek başına "
Göğsüne vurdum deli gibi ağlıyordum ama içimin sesi dinmiyordu
"Ben ben özür dilerim isteyerek yapmadım biliyorsun onu çok seviyorum"
"Zorsa seveceksin asır ama sevmiyorsa zorlamıyacaksın"
Şuan önümde sert asır yoktu şuan önümde asla bu yüzünü görmediğim asır vardı.Gerçekten seviyor muydu selinimizi?
Gerçekten sevebilir miydi birini?ona az da olsa acıdım ama yinede herşey onun suçuydu.Ama babası sağ olsun herhangi bir polislik durumu yoktu.Ama selin hala o denizdeydi.30.gün...
Tam 1 ay ...
1 aydır selinin cesedine bile ulaşamamıştık.Ondan kalan bir eşyaya bile...
Arda asır buradaydı ama o yoktu ...
Neredesin selin?Polis ve jandarma yanımıza gelince umutla yerimizden kalktık.Allahım nolur bir haber gelsin
"Hala son kişiden bir haber yok neredeyse denizin bütün yerlerine baktık ama ulaşamadık üzgünüm aramalar durdu"
Ağlayarak yere çöktüm aramalar duracaktı artık son umudum bile kalmamıştı
"Yalvarırım bulun kızımı bari cesedini bulun her gün gidip görebileyim başında dua okuyabileyim toprağını okşayabileyim ama benim kızımı bu denizde bırakmayın çok korkar o sudan yüzmeyi bile bilmez ki"
Babasının bu sözleri ile ağlamamız daha da şiddetlendi.Selini o kadar çok seviyorduk ki onsuzluk bize o kadar koyuyordu
"Aramalar devam edecek bu kız o sudan çıkacak"
Asırın sözü ile onlara döndüm sert bir bakışla karşıdaki adama bakıyordu
"Bakın zaten 2 haftalık bir süre vardı ama biz 30 gün aradık zaten 30 gün duran bir insan yaşayamaz artık onu sağ bulmamız imkansız"