sezon finali

33 2 0
                                    

Yazarın anlatımıyla

Herkes yorulmuş, herkes dertlerinin bitmesini beklemiş,mutluluğa kavuşmak istiyordu.Bazı kötü güçler ise bunu etkiliyordu

Melisa aradığı ilişkilerde hiçbir zaman gerçek aşkı bulamamıştı.Denemişti ama hep erkekler tarafından üzülmüş ve kırılmıştı.O da istiyordu hayatının aşkını bulmak Mutlu olmak ,babasında bulamadığı sevgiyi onda bulmak.Buldu da sanmıştı.Aras da....
Ama arkadaşı için Asya için fedakarlık yapmak zorundaydı. Emir üvey kardeşine yani bir zamanlar öz bildiği erdemle barışmak istiyordu.Ona çok kötülük yaptığını biliyordu ve kardeşi Asya'nın sadece onun yanında mutlu olduğunu da biliyordu.Arda ile evliliğinden mutsuzdu.Erdemi ikna edemiyordu çünkü hala Asya'yı sevdiğini düşünüyordu.Sırf inansın diye Melisa ile sevgililik rolü yapmış ve erdem geri gelmişti.Ama Melisa hem Aras dan hem de Asya'dan olmuştu.Ardadan ayrılınca Asya'ya herşeye anlatmış ve arkadaşı ona kızsa da affetmişti ve emirle arasındaki bu saçma şey bitmişti.Melisa soluğu arasın kapısında buldu.Kapıyı çaldı ama korkuyordu.Hangi yüzle gelmişti ki buraya.Çocuğu öylece ortada bırakıp emir ile ilişkim var demişti ve şimdi de kapısını çalıyordu.
Aras kapıyı açtı.Melisayı görünce içinde bir şeyler tekrar alevlendi.Göz bebekleri büyüdü.Ama sonra yaptıkları aklına gelince kendini toparladı ve sert bir ses tonu takındı.

"Ne işin var senin burda?"

İçinden deli gibi özledim lan ben bu kızı diyordu.Ama gururu buna asla izin vermiyordu arasın.

Melisa ise gözlerinin içine bakamıyordu.Utanıyordu...

"Aras ben"dedi ve kaldı cümleleri nasıl toparlayacağını bilmiyordu

"Ben pişmanım"diyebildi en sonunda sadece.

İçinde onca söylenecek şey varken..

"Bu pişmanlık değil,bu sadece ve sadece ihanet benimle birlikteyken birden ortada bıraktın ve emir ile birlikte oldun"

Melisanın gerçekler yüzüne bir bir çarpmıştı .

"Bir sebebim vardı Aras"

Aras kafasını olumsuz anlamda salladı.Dinlemek istemiyordu artık.

"Emir ile ayrıldık zaten hiçbir Zaman gerçek bir ilişkimiz olmadı"

Arasın bir iki dakika gözleri parladı.Ayrılmalarına sevinmişti ama bu onu bırakıp gittiği gerçeğini değiştirmiyordu.

"Umrumda değil"dedi Aras ama deli gibi umrundaydı işte.

Onunla ilgili herşey umrundaydı.Onun hangi şampuanı kullandığı bile umrundaydı.

Melisa anlatmaya başladı.Asya için tüm bunları yaptığını açıkladı.Aras anladı zaten arkadaşının onu aldattığını biliyordu ve ona çok kızmıştı.Aslında asıra da çok kızıyordu.Selin onu sevmiyordu ama ona zor kullanıyordu.Ama bu asırdı kimseyi dinlemeyen hep kafasının dikine giden asır.

Melisa herşeyi anlattıktan sonra umutla baktı arasa

Ama Aras anlamıştı neden yaptığını ama yine de aklında soru işaretleri vardı

"Yine de bana herşeyi anlatabilirdin Melisa ben ne kadar acı çektim farkında mısın?Biraz düşünmem kafamı toplamam gerek hemen seni affedemem bana biraz zaman verir misin?"

Melisa kafasını salladı üzgünce ve sordu.

"Peki beni anladın mı neden yaptığımı?"

Pişmanlık(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin