Selin kozcuoğlu....
Asırın karısı selin kozcuoğlu....
Karşımdaki görüntüyü özlemiştim çünkü aylardır hayalini kuruyordum şimdi sapa sağlam karşımdaydı.Sağlıklıydı mutluydu gülüyordu ve gamzeleri bile çıkıyordu.Mutluydum sevinçliydim yaşıyordu ama bir tarafımda yıkılmıştı.Biz onun canı için endişe ederken o birden karşımıza çıkmış hemde asırın karısı olarak ne olmuştu onca süre içinde de şimdi karşımıza böyle çıkıyordu.Kafamda onlarca soru vardıki bunların hepsinin cevabını merak ediyordum.Melisa ve Asya yanına gidip ona hem sarılıyor hem ağlıyor hemde sorularını yöneltiyordu.Ben ise yerimden milim kıpırdayamıyordum.
"Tamam karımı fazla yormayın konferans salonuna geçelim"
Karım diyince sinirlenmiştim hatta ben bile farketmedim elimdeki camı kırdığımı..
Onun elini tutup içeriye girerlerken akli dengemi kaybedecek gibiydim.Benim olana benim sevdiğim kadına dokunuyordu.Arkalarından sinirle gittim ve boş bir sandalyeye oturdum.Burda ne olup bitiyor öğrenmezsem çıldıracaktım"Selin noluyor güzelim anlat polis jandarma seni ararken şimdi neredeyse 1 yıl olmuşken nerden çıktın ayrıca asırla evli olarak ne oluyor burda açıklar mısın"
Derin nefes aldı "sakin olun herşeyi açıklayacağım"diyerek söze girdi
"Uçurumdan aşağı düşünce hatırlamıyorum ama bir kıyıya vurdum ve beni balıkçılar buldu bir klübede kendime geldikten sonra oradan çıktım ve asıra gittim belki bana kızarsınız ama o ne yaptıysa aşkından yapmıştı ona karşılık vermek istedim o beni çok güzel seviyordu ona gittim konuştuk anlaştık ve bir yola girdik bu süre zarfında ondan kimseye haber vermemesini istedim çünkü bunalmıştım kavgadan gürültüden uzakta güzel bir ilişki devam ettirdik sonra ciddiye bindi ve evlenmeye karar verdik şimdide karşınıza çıkmak istedim sizi çok özledim belki bana kızacaksınız ama ilk defa içimden gelenleri yapmak istedim lütfen beni anlayın"
Her kelimesi beni yaralamıştı bu cümleleri selin söylüyordu hani benim çok sevdiğim onunda beni sevdiği kadın.Artık sevmiyordu sanırım başkasına şans vermişti hatta evlenmişti.Hayatımda hiç bu kadar üzüldüğümü yenik düştüğümü hatırlamıyorum.Yerimden yavaşca kalkıp dışarıya çıktım.Duvara tutunurken ayaklarım yavaşca yere çöktü.
Ben buna nasıl dayanırdım!
Sevdiğim kadın evlenmişti!
Ben buna nasıl dayanırım!
Asya'dan
Hayatta öyle anlar vardır ki sen bile nasıl olduğunu anlamazsın.Tam şuan o kadar saçmaydı ki.Üzüntü de vardı sevinç de özlem de vardı şaşkınlıkda.Ama herşeyden önce sapa sağlam karşımdaydı ona doya doya sarılmıştım.Çok olmuştu onsuz geçirdiğim günler."Selin bize neden haber vermedin seni çok özledik bari yaşadığını haber verseydin"dedi Melisa
"Biliyorum özür dilerim ama şimdi karşınızdayım lütfen beni affedin"
"Selin bu adam seni uçurumdan itti şimdi geçmiş karşımıza evlendik diyorsun şaka mısın"dedim asırda sert bakarak aslında selini de kırmak istemiyordum daha yeni kavuşmuştum
"Farkındayım saçma geliyor ama ona bir şans vermek istedim ve aslında Sevdiklerine karşı ne kadar iyi bir insan olduğunu gördüm bakın endişelenmeyin ben mutluyum kendi hayatımı kurdum artık önümüze mutlu bir şekilde bakmak istiyorum"