Melisadan
Masadan ayrılalı 10 dakika olmuştu ve asırda peşinden gitmişti.Korkmalı mıydım?
Sevdiği kişinin canına kıymış biri Asya'ya ne yapmazdı ki?
Hızla kalkıp lovobaya gittim.Kapıyı açınca neyle karşılaşacağımı bilmiyordum.Çünkü söz konusu asırdı
Kapıyı açar açmaz yere çöküp ağlayan Asya'yı gördüm.Makyajı akmış ve yüzü berbat bir haldeydi.Hemen yanına çöktüm.
"Noldu sana?"
Bana bakıp sarıldı.Daha da şiddetli ağlamaya başladı.
"Asırdan nefret ediyorum ona karşı gelememekten özellikle beni resmen tuvalete sıkıştırıp bildiğin s*km*ekle tehdit etti bu kadar aşağılanmış hissetmedim kendimi hiç"
O an söylediklerini idrak etmeye çalıştım.
"Asya sen neler diyorsun"
"Kardeşine öyle diyemezmişim ya ben yarın onun en yakın arkadaşı kardeşi dediği insanla evleniyorum Melisa resmen kendimi ona ihanet etmiş gibi hissediyorum "
"Şştt sakin ol onu seni tehdit etmek için söylemiştir öyle bir şey yapmıyacağını ikimizde biliyoruz o ardaya çok değer verir ve sen de onunla evlendiğine göre hazmedemedi"
Onu sakinleştirdikten sonra tekrar geri masaya döndük.Arda ilgisini hemen Asya'ya verdi.
Belki evleneceği kadın olduğu için de olabilirdi bilmiyordum tabi ama bence arda Asya'dan hoşlanıyordu.
Tabi bu sadece bir tahmin!
Tekrar arasın yanına geçince yine heyecanlanmıştım neden bilmiyorum ama bu çoçuğun yanında kalbim deli gibi atıyordu.
"Bir sorun yok umarım"
"Hayır herhangi bir sorun yok "
"Sevindim"diyerek önündeki içkisinden büyük bir yudum aldı.
Sinirli bakışlarım asıra döndü.Ama o hiç oralı bile değildi.
Gece sessiz sakin devam ederken arabalara dağıldık.Asır kimseyi beklemeden son gaz arabası ile yanımızdan ayrılmıştı.Arda ikimizi eve bırakacakken Aras onu durdurdu
"Siz birlikte gidin ben Melisayı evine kadar bırakırım"
Arda kafasını sallayarak asya ile arabaya bindi.
"Motora binebilirsin dimi?"
Arasın motoru olduğunu okula onunla geldiğini zaten biliyorum.Hatta onunla beni az kalsın ezdiğini bile..
Daha önce bir kaç kez binmiştim ama az da olsa korkuyordum..
Motorun yanına gelince bana kaskı uzattı ben de kafama taktım.
"Çok yakıştı"
Utanarak gülümsedim.
Böyle yapma işte zalimin oğlu!
Elimi tutarak yardım etti ve arkasına oturdum.Kalbim çok hızlı atıyordu motora binmekten biraz korkuyordum ve bunun yanında az da olsa arasın arkasında olmamın da payı vardı tabi !