2.BÖLÜM:

146 12 2
                                    

Ertesi gün okula gittiğimde yerimi değiştirmiş ve hemen Asya ve melisanın arkasına oturmuştum.Onlarla iyi anlaşmıştık ama yine de erkenden kimseye güvenmek istemiyordum.Dersler ilk hafta denilmemiş hemen başlanmıştı.Birsürü şey yazmış üstüne bir de ödev almıştık.Diğer haftalar ise aynı monotonlukda geçmişti.
Bilmiyorum ama sanki sınıfta farklılık vardı ilk günki gibi gelmiyordu.Bunun nedeni neydi bilmiyordum.

"Selin,mertle bir konuş istersen"diye söyleyen melisayaya bakmak için arkamı döndüm

"Neden?"dedim kaşlarımı çatarak

"Hem bir geçmiş olsun de hem de yerinden öylece kalktın bir şey söylemeden çocuk biraz kırılmış olabilir ben öyle gözlemledim"

"Niye bana kırılsın ki o kadar yakınlığımız olduğunu düşünmüyorum "dedim asya da bana hak verdi

"Bencede hayatım Mert'in götünü kaldırma"

Asyaya güldüm merti asla ve asla sevmiyordu.Ama yine de kimse ile ilk haftadan sorun yaşamak ya da kötü bir izlenim bırakmak istemezdim.

Yanımızdan melda ve ayda geçince Asya'nın Yüzü değişti ilk günler onlarla konuşuyorlardı şimdi birden konuşmayı kesince merak edip sordum

"Enerjilerimiz uyuşmadı onlarla ve"sonra tırnakları ile oynamaya başladı ve cümlesine devam etmedi

"Ve"diyerek merakla bakmaya başladım.

"Emirle ilgili bir şeyler anlatmıştım onlara yani emiri uzun zamandır beğeniyorum geçen yıllarda aynı şekilde ama bunu söyledikten ertesi gün sonra melda bana emir ile konuşmalarını gösterdi ondan sonra da aramıza mesafe koydum ama fark edip gelip neden diye bile sormadılar sonra melisa ile konuşuyorduk zaten daha da yakınlaştık şimdi senle de konuşuyorum öyle işte"yüzü asılmıştı Asya'nın enerjisi gitmişti.

"Yani arkadaşmışsınız böyle bir şey yapması çok yanlış,peki ilk kim yazmış"diye sordum

"Melda yazmış ama sonuç olarak emir de cevap vermiş ve konuşma gerçekleşmiş"

"Askım sen üzülme Meldanın ne kadar itici bir kız olduğunu ben söylüyordum zaten ben sana ayrıca sen çok güzelsin üzme kendini"diye söyleyen melisaya hak verdim asya gerçekten her erkeğin arzulabileceği güzel bir kızdı .

Zil çalınca karnımız acıktığı için kantine gittik.Kantinde mert ve emiri

Pişmanlık(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin