25.BÖLÜM:GİZLİ BİR KİŞİ

25 6 1
                                    

Arda ile mahalleyi turlamaya başladık mahallenin çok sıcak bir havası vardı.Çocuklar sokakta koşuşturuyordu.Bir evin önünde durduk 2 katlı küçük bir bahçesi olan ev.Arda uzun uzun baktı bu eve

"Burası eski evimiz bu evde doğdum ben bu sokaklarda koşuşturdum sonra her sabah bu aşağıdaki bakkaldan ekmek aldım"

Kapısını açınca içeriye girdik bir teyze çıktı oldukça yaşlıydı.

"Hoşgeldin arda oğlum"

"Hoşbuldum halime teyzem"

Elini öpünce bende öptüm kadının elinden.Bizi bahçedeki masaya otutturdu ve birşeyler hazırlamaya gitti yardım etmek istedim ama zorla otutturdu.5 dakka sonra elinde meyve suyu ve kurabiyeler ile döndü

"Arda oğlum boşladın beni bu aralar"

"Yoğunum bu aralar halime teyzem gelirim merak etme"

Sonra bana döndü arda ve halime teyzeyi tanıttı

"Asya bu halime teyze bizim evimizde yaşıyor hatta annem ve babamın yoğun işleri yüzünden beni o büyüttü diyebilirim"

Burukça söylemişti bunu üzülmüştüm aslında bir çocuğun büyümesinde ve gelişmesinde aile sevgisi önemliydi.

"Kız arkadaşın mı arda ilk defa buraya bir kız ile geliyorsun önemli biri olmalı"

Ardadan gözlerimi kaçırdım ve yere eğdim başımı.Fazlası ile utanmıştım.

"Yok halime teyzem bu benim okuldan arkadaşım öyle Zannettiğin gibi bir şey değil"

"Anladım oğul anladım hadi yemeğini ye"

Burda 1 saatte kadar kalmıştık halime teyze çok cana yakın birisiydi bizimle çok yakından ilgilenmişti.Dönüşte arabada düşündüm arda dışarıdan özellikle de asır la takıldığı için zengin kendini beğenmiş biri gibi duruyordu ama öyle değildi aksine oldukça sempatik ilgili bir çocuktu kendini övme gibi bir derdi de yoktu.Tabi bu düşüncelerimi içimde tutamadım söyledim merak ediyordum hatta bunu bürsürü okuyucunun da merak ettiğini düşünüyordum.

"Asır ile arkadaş olduğuna inanamıyorum gerçekten kusura bakma ama içimde tutamadım"

Güldü"önemli değil herkes bunu merak eder zaten asır ile fazla zıttız"

Sonra devam etti

"Aslında asır böyle değildi yani asır da bu mahalleden yani inanmıyacaksın belki ama halime teyzeyi Ziyarete gelir sürekli ona erzak falan getirir maddi yardım yapar"

İşte buna gerçekten şaşırmıştım aynı asırdan mı bahsediyorduk

"Şaşırdım asır daha çok insanları kendinden büyük gören aşağılayan birine benziyor hatta benzemiyor direk öyle bence ve biz burslu diye dalga geçen insan şimdi maddi yardım yapıyor cidden inanılmaz"

"Belki bunu anlattığım için kızar ama asırın annesi öldü asya bu hayatta tek değer vediği kadınlardan biri öldü asır o günden sonra kimseyle konuşmamaya başladı insanlara sürekli zarar vermeye çalıştı öfkesini hiçbirzaman yenemedi babası emir bey sürekli karısını aldatırdı asır da annesi de bunu bilirdi ama birşey yapamazlardı.Ve şimdide insanlarla çok uğraşır ve isterler ki kendileri susmasın kendilerini korusun asır böyle annesini koruyamadığı için insanlara hep kötü davranır belki hastalıklı falan diyebilirsin ama ben onun kardeşiyim ve o yakınındakilerine pamuk gibi biridir"

Asırı sevmesemde Değer vermesemde yaşadıkları kötüydü ve üzülmüştüm babasız büyümüştüm bu çok zordu ama annesine düşkün birisinin annesinin ölmesi dayanılmayacak bir güç gibiydi.Ama yine de bu insanlara kötü davranacağı anlamına gelmezdi.Eve bırakınca teşekkür ederek eve çıktım moralimin bozuk olup kafamı dağıtmaya çalışması güzel bir davranıştı.Annem evde yoktu bende salona geçip uzandım.Bugün çok zordu artık o grupta yerimin olmadığını düşünüyordum.Sonra erdem gitmişti ona tam alışmış tam herşey yoluna girmiş onunla güzel birşeyler yaşıcakmış gibi hissetmişken bir engel kalmamışken şimdi bıktım diyerek yurtdışına çıkması beni çok üzmüştü.Kısacası yine yeni yeniden yarı yolda bırakılmıştım.Aile durumu desen berbattı babam olacak adam arada arıyordu bende kısa cevaplar vererek geçiştiriyordum.Çok kısa bi zamanda selinin annesi ile evleniyordu.Cidden aşkı memnunun 2.sezonu gibiydik...

Selinden
Okul çıkışı emirin yanına uğradım.Ama bekliyordum henüz görüş saati gelmemişti.Aslına bakarsanız artık kendimi tanıyamıyordum saf ve insanların iyiliğini düşünen bir selin yoktu artık aksine intikam ateşi ile kavrulan bir selin vardı.Yiğiti özlemiştim onunla yakın olunca kalbim yerinden çıkıcak gibi oluyordu ama buna karşı çıkmam gerekirdi yaptıklarını unutmamam gerekirdi.İçeriden çağırdıklarında içeriye girdim.Yine beni saçı ve sakalları uzamış bir emir karşılıyordu.Ne garip dimi hayatını mahveden adam aynı zamanda gerçekleri öğrendiğin adamdı ve sen onunla bir yola çıkmıştın

"Hoşgeldin selin arayı fazla tutma sık sık gel"

Hala aynıydı dalga geçen tavırları bir insan hapis de bile değişmez miydi anlamıyorum

"Nasıl gidiyor anlat"

Sandalye çekerek karşısına oturdum.

"Asya ile işim bitti onu yanlız gibi hissettirdim sıra yiğitte ama bunu yapabilecek miyim bilmiyorum"

Kafasını öne eğdi

"Yapacaksın tabikide selin gerizakalı olma onların sana neler yaptığını unutma"

"Peki senin Asya'ya yaptıkların onlar ne olacak"

"Cidden bu saflıkla daha çok darbe yersin söyleyim onu korumaya çalışma ben bir hata yaptım evet ama pişman olup özür diledim affetmedi kardeşim zaten affetsede birdaha bir ilişki yaşayamayız kendi kaybetti ayrıca madem ben kötüyüm neden yanımdasın selin"

Kaşlarını kaldırıp sorunca pes ettim cidden bu çocuk ile laf yetiştirilmez

"Şimdi boş yapmayı kes ve dinle babam bir yer ayarlıcak ve sende o grubun gitmesini sağlayacaksın anladın mı selin sakın o adamla işbirliği yapmam havalarına girme zaten annen ile evleniyor o üvey de olsa baban bende üvey de olsa kardeşin sayılırdım"

Gözlerimi devirdim ne o adam benim babam ne de bu çocuk kardeşim olabilirdi bu üvey olsa bile!!

"Ve o gün ben bu hapisten çok sevdiğim bir arkadaş sayesinde çıkmış olacağım"

İşte buna şaşırmıştım şaşkınlıkla ağzımı açtım

"Nasıl olabilir ama cezan vardı ayrıca o kişi kim"

Arkasına yaslanıp gülerek konuştu

"Yakında herkes görür"

Bölüm sonu 💙❤️
Sizce o kişi kim?

Pişmanlık(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin