Veee sezon finali 💯❤️
Öncelikle beni okuyan ve oy veren herkese teşekkür ederim❤️2.sezon da yine tüm heycanı ile devam edecek buna emin olabilirsiniz
Bi kaç hatırlatmam olacak
2.sezonda bir kaç kişi çıkıcak ve yeni karakterler gelecek (onlarında fotoğraflarını bırakıcam)❤️❤️❤️
21.bölüm yani 2.sezon 700 okunma sonuncunda gelecek ❤️❤️❤️
Pismanliksevenler kullanıcı adı ile instagram sayfamıza ulaşabilirsiniz
Eee artık geçelim sezonun son bölümüne❤️😭
Korkuyordum birine bir şey olmasından deli gibi korkuyordum.Emir silahı direkt Erdeme tutuyordu.Öldürmez dimi?insan abisine kıyamazdı.Emir sertçe bakarken erdem tepkisizce bakıyordu.Belki de vuramayacağını düşünüyordu ama ben hiç de emin değildim o silah birine doğrultulmuşken ben hiçbir şeyden emin değildim.Emir bana baktı acı çeker gibi bi an ona üzüldüm sadece 1 2 saniye üzüldüm ama sonra hemen toparladım ben o hastanede onun yüzünden yatmışken ayağımı kırmışken kimse bana acımamıştı kimse benim ne yaşadığımı anlamamıştı .
"Ben sana abi dedim kardeşimdin lan sen benim şimdi sevdiğim kadına yan gözle bakmak neyin nesi"
Emirin sarhoş olduğu her halinden belliydi.
Kelimeleri yayık yayık söylüyordu.Korkuyla erdeme baktım ama o benim aksine oldukça sakindi."Sen onu üzdün emir onu aldattın onu değersiz hissettirdin şimdi onun yaralarını ben Sarıcam ben düzelticem şimdi çek silahı öldür beni ama şunu asla unutma onu hala seviyor olucam ve "bana döndü gözleri "o da beni seviyor biliyorum sadece korkuyor senin yüzünden korkuyor onu üzeceğimi düşünüyor lan ben sizin yüzünüzden sevdiğim kızla birlikte olamıyorum ama ben Silahı alıp ne babama ne de sana doğrultuyorum"
Şuan bunun ne yeri ne de zamanıydı belki ama sorguluyordum.Belki tüm bunlar olmasaydı kardeş olmasaydık ya da kardeşi beni aldatmasaydı erdemle bir ilişkimiz olabilir miydi?ben bu kadar kırılmış olur muydum?
"Ben Asya'yı üzmek istemedim sarhoştum ve benim dışımda gelişti lan ben sevdiğim kızı neden üzeyim ve ayrıca Asya'yı ilk ben buldum ilk ben sevdim ilk ben öptüm"
Bu sözler erdemi sinirlendirmek için söylenen sözleri ve başarılıda olmuştu.Son cümlesi ile birlikte
"LANNN SAKIN BİRDAHA BUNLARI SÖYLEME EMİR"
Erdem yaklaşınca emir havaya 2 el ateş etti.Ses öyle kuvvetli öyle sertti ki olduğum yere çöküp kulaklarıma koydum elimi.Allah kahretsin çok korkuyordum karşımda ne kadar tehlikeli olduğunu daha yeni anladığım biri varken nasıl korkmazdım ki..
Emir erdeme silahı tutarken nefesimi tutup oraya baktım emir sertçe erdeme bakıyordu gözlerinde aradım ama yoktu emirin gözünden pişmanlık geçmiyordu.Erdem ise direk Emire bakıyordu o da kaya gibi sert bakıyordu.Sonra emirin gözleri benim gözlerime değdi.Daha aylar önce gözlerinin içine aşkla baktığım adamdan şimdi gözlerimi kaçırmıştım.Çünkü o artık benim sevdiğim adam değildi o artık benim için yabancıdan farksızdı.O an beklemediğim bişi oldu emir silahı cebine attı ve geri çekildi.Şuan cidden şaşırmıştım çok ciddi durmuştu.Anlamadığım şey ise bunu neden yapmıştı?