Egy veréb csicsereg a fán, miközben a leveleken át süt a reggeli napfény. A szél lágyan fújja a hajam, miközben a virágillatot érzek. Körűl nézve minden színes. A fű gyönyörű zölden csillog a harmattól. Ibolyák, margaréták, nevefelejtsek és megannyi színes virág vesz körűl. A fenyő és juharfák ilyenkór illatoztak a legjobban, tavasszal.
Mélyet szippantok a friss levegőből és elindulok egyenes, egy kis kitaposott ösvényen.
Pár perc sétálás után egy kis patakhoz érek, ami mögött egy pavilon áll. Barna gerendái és zöld fedele volt.
Átléptem a kis patakot, majd a pavilon melett elhaladva mentem tovább. A táj ismerős volt, már jártam itt. Sokszór.Ez egyszer csak megszűnt. Körülöttem nem madár csicsergés volt, hanem csipogás. Gép csipogás. Hol vagyok? Mi történik? Mi ez?
Aztán hirtelen megcsapott mi történt. Igyekeztem minnél több erőmet össze szedni, hogy kinyissam a szemem, hogy lássam tényleg minden rendben.
A szemem le volt ragadva, ezért sűrűn kezdtem pislogni. Résnyire kinyitottam a szemem. A szobában ahol voltam, nem volt retinát égetően világos. Elfordítottam a fejem és megláttam a gépet ami csipogott az élet jeleimet mérve.
Aztán a másik oldalara fordítottam a fejem és megláttam magam melett Buckyt. A kezemet szorongatva aludt jobbra döntött fejjel, miközben a haja szemébe lóg.
Elmosolyodtam és nagyon lassan, mivel mindenem fájt, fel tornáztam magam ülő helyzetbe.
Kinyújtottam a szabad kezem és kisöpörtem az arcából a haját, mire azonnal össze ráncolta a szemöldökét, majd a szemei is kipattantak.
-Szia.-mosolyogtam rá.
-Brooklyn!-mosolyodott el, majd leűlt az ágy szélére és magához húzott a derekamat átölelve.
-Bucky, minden rendben.-nevetek, miközben vissza ölelem.
-Brook egy teljes hétig ki voltál ütve, nincs rendben semmi.-suttogta a nyakamba.
-Egy hétig?-húzodtam el tőle
-Bizony egy hétig!-nyitott be valaki hirtelen, vagyis Steve mosolyogva, majd Ő is szorosan megölelt.
-Brookly, bevagy kötözve, mint egy múmia.-mondja, mire lenézek magamra, amit eddig nem vettem figyelmbe. A hasamon egy hatalmas kötés, mindkét felén.
Fájt ha begörnyedtem.
-Igaz.-feküdtem le.-Mi volt az elmúlt egy hétben?
-Leszámoltunk velük, minden rendben, a többiek két naponta eljöttek hozzád, hogy megnézzék hogy vagy. Tony hagyott itt egy ilyet.-vett ki a zsebéből egy hajtűt.
-Mégis mi ez?
-Azt majd te kitalálod.-teszi le a kispolcra.-Viszont szólok a többieknek.-azzal a lendülettel ki is ment.
-Örülök, hogy felébredtél.-szólal meg Bucky.-És nincs semmi bajod.
-Rosszabb is lehetett volna.-mosolyodtam el.
-De nem lett ,és ez a lényeg.-mondta miközben közeledett felém. A szeme az szám és a szemem között cikázott. Felemelte a kezét az arcomhoz, a szívem pedig a torkomba dobogott az izgatotságtól.-Szóltam a többieknek!-rontott be a Kapitány,mire szét rebbentünk.
-Meg zavartam valamit?-kérdezi vigyorogva.
-Semmit!-vágtuk rá egyszerre, túl gyorsan. Ő csak mosolygott tovább, majd bejött egy orvos.
-Hölgyem Dr.Prudence vagyok.-mosolygott rám egy harmincas éveiben járó, szőke hajú férfi.-Pár napig még bent kell tartanunk megfigyelés alatt, aztán kiengedjük magát.-lép közelebb.
-Rendben, köszönöm.-mosolyogtam erőltetetten.
-És ha van kedve, majd beűlhetne velem egy kávéra ameddig itt van.-mosolyog tovább, és még közelebb lép, én pedig igyekszem nem zavarba jönni és mosolyogni.
Az orvos körbe néz, majd a kezét nyújtja Buckynak.
-Dr.Prudence.-mosolyog, mire Bucky a fémkarját nyújta felé.
-Bucky Barnes, bérgyilkos katona, mellesleg vigyázzon magára, New York veszélyes hely, tele van gyilkosokkal.-mosolyog kedvesen és kezet ráz a Doktorral,aki kissé elfehéredett. Miután elengedték egymást a doktor elkezdte a tenyerét maszírozni, aminek nem értettem az okát, de nem firtattam sokáig, sem a bemutatkozást.
-Viszont látásra.-köszönt gyorsan, majd kiment.
-Ez mi volt?-kérdezem.
-Mi?-kérdezik egyszerre, majd egymásra néztek pár másodpercig, aztán vissza rám, de mintha telepatikusan kommunikáltak volna.
-Hát jó, semmi.-vonom meg a vállam, de abban a per' pillantban az ajtó kinyítódott és belépett rajta az egész társaság.
YOU ARE READING
A halott ügynök gyermeke |MARVEL ff.| /Befejezett/
Fanfiction,,Brooklyn Peggy Coulson. Ez a név elég furcsán hangozhat, főleg úgy, hogy eggyik része sem illik egymáshoz. De ha jobban bele gondolsz, hogy ki az apám és kinek volt a rajongója, ráadásúl ki a dédmamám.....úgy már máshogy fekszik a történet A világ...