Mindenkivel jóba.

2K 112 6
                                    

Mikor kinyitottam a szemem reggel, arra eszméltem fel, hogy nem kapok levegőt normálisan az orromon.
Felkelltem, de hamar megszédűltem így vissza huppantam az ágyra és a kezemet a fejemre szorítottam.
Nyeltem egy nagyot, majd megint neki veselkedtem a felállásnak és végre eljutottam a fürdőig.

A tükörbe nézve egésszen elborzadtam. A szemem allatt karikák, az orrom vörös és a szemem is. Az arcom sápadt és beesett, a hajam pedig oroszlán sörényt megszégyenítő.
A hajamat felkötöttem és fogat mostam, majd a konyhába mentem.

Lent mindenki már csinált valamit a reggelizésen kívűl. Az órára felnézve egésszen sokkot kaptam. 9:30-at írt.
A számat elhúzva mentem kávéért.
Leűltem az asztalhoz és a telefonommal a kezembe űltem le inni.
-Te jó ég Brook! Jól érzed magad?-jött mellém Steve aggódó tekintettel.
-Hát...-de besem fejeztem, mert a Kapitány a fejemre tette kezét.
-Kéne egy láz mérő. Nem fázól?-most, hogy így mondja...
-De. Egy kicsit.-lehajolt és a szemembe nézett.
-Csillog a szemed.-húzta el a száját.-Elkéne menned Brucehoz.
-Dehogy megyek! Nem kell nekem, hogy vizsgálgasson,  kijelentse beteg vagyok, aztán elsem mehetek a tárgyalásra!-csattantam fel.
-Nem lessz semmiféle tárgyalás.-mondta csalódottan.
-Hogy....mi?
-Fury már lerendezte korán reggel.
-MIVAN?-Kelltem fel hirtelen, de hamar vissza űltem, mert megint megszédűltem.-És...-nyeltem nagyot.-Mi az itélet?
-Két hetet nem mehetünk el sehova Buckyval. Mármint...semmi küldetés. Felfüggesztettek.
-Értem...-hajtottam le a fejem.
-Nyugodtan menny el Brucehoz.-paskolja meg a fejem, mire csúnyán nézek rá.
-Jól van.-tette fel védekezően a kezét.
-Megyek...-álltam felsóhatva és pizsamába indúltam le a loborba.
Lent a laborba menet úgy érzem szét fagyok, így gyorsabban szettem a lábam.
A laborba beérve, azonnal a Dokihoz vettem az irányt.
-Szia!-köszöntem, mire az a háttal áló ember nekem. Leejtett valamit, ami hangos, víszhangot hagyott maga után.
Megfordult, és egy megiletődött fejel találkoztam.
-Oh, hello. Brooklyn. Ügye?
-Igen. Bocsi, hogy ennyire megijesztettelek. Csak...elég pocsékúl érzem magam.
-Áh, semmi baj!-mosolyodott el szerényen.-Megvizsgáljalak?
-Igen...ez lenne az, amiért jöttem.-Bruce bólintott, majd kezelésbe vett.
Lázat mért, megnézte a torkom, meghallgadta a szivemet.
-Rendben.-csukta össze a szemüvegét.
-Mi rendben?
-Egy egyszerű arcüreg gyulladás. Kapsz rá gyógyszert.
-Nem! Nem! Nem!- tiltakoztam.-Gyógyszert nem. Magam megoldom. Pihenni fogok. De "gyógyszereket" nem kell adni. Viszlát!-hátráltam.
-Oké. Szia!-köszönt és kihúztam gyorsan. Már amennyire lehet, olyan gyengén, mint én.

A szobámba érve felöltöztem:

Őszintén elmondva, sosem voltam egy laza ember

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Őszintén elmondva, sosem voltam egy laza ember. Képtelen vagyok laza ruhákat felvenni. Melegítő? Most csak szórakozol. Ügye?
A konyhába vánszorogva csináltam egy mézes teát, majd magam elé meredve iszogadtam azt.
-Na, mit mondott Bruce?-jött mellém Steve, Buckyval eggyütt.
Zombi arcal felnéztem, majd egy hatalmas, erőltetett műmosollyal válaszoltam.
-Arcüreg gyulladás.
-Oh.
-Ja. Csak hőemelkedésem van. Megpersze,vörösre fújom az orrom és fáj a torkom.-mosolyogtam továbbra is.
-Ahoz képest jó pacban van.
-Úgy nézek ki?-ráncoltam a szemöldököm.
-Igazából. Nem...-nevette elmagát kínosan.-Csak szépíteni akartam a dolgokon.
-Sikerűlt. Mondhatom!
-Betegen még rosszabb vagy...-temette az arcát a kezébe Télapó.
-Köszi! Igyekszem!-emeltem poharam.
-Szerintem menny pihenni. Nagyon kótyagos vagy.-fordított Steve a lépcső felé.
-Neeeem. Akaroook.-fordultam meg. De beleütköztem valakibe. Felnéztem és Buckyval találtam szembe magam, aki felvont szemöldökkel nézett rám.
-Kérlek Buck. Vidd el a szobájába.-Nézett Steve rá kérően. Bucky bólintott és hirtelen a vállára kapott. Nekem meglepődni sem volt időm. Vagy sikonyálni.
-Mit csinálsz?!? Tegyél le!-ütögedtem a hátát, ami hangya szarnyit sem ért.
-Mond. Miért vagy ilyen?-kérdezi hirtelen.
-Milyen?-értünk közben a folyósóra.
-Ellenséges. Velem. Vagy. Steven és Samen kívűl, mindenkivel.
-Ennek az okát nem mondom meg. Nem tartozik rád.-sóhajtottam az államat támasztva.
-Az apádhoz van köze?-tett le.
-Honnan tudsz erről?-nyeltem nagyot. És kezdett bekönnyezni a szemem, de erősnek kell lennem. Nem mutathatom magamat egy árva kislánynak. Pedig...pont úgy érzem magam.
-Sam és Steve.-sütötte le a szemét.
-Remek!-kaptam fel a vizet és nyitottam be idegesen a szobámba, majd estem az ágyamra.
-Figyelj...én...vagyis. Ha akarod. Beszélhetsz róla.-dőlt az ajtó félfának. Felvont szemöldökkel űltem fel.
-Nem. Nem kell pszihológus. Nem kell, hogy pátyolgassák a nem létező lelkemet. Nincs szükségem törődésre!
-Nem kell ennyire leszúrni!-jelent meg a Kapitány.-Csak segíteni akar! Nem kell rátámadni! És igenis van szükséged törődésre! Hisz ez a viselkedés arra utal.
-Nem vagy az apám! Nem kell leszúrnod!-szipogtam.-Nem tudtátok megmenti öt évvel ezelött! Mert éppen mással voltatok elfoglalva! Az a gyáva Thor, pedig semmire sem képes! Egy beképzelt tinéndzser úgy viselkedik, mert van egy kalapácsa! Az a hülye testvére pedig leszúrta az apámat, mert Tarzan egy naív gyerek!-puffogtam volna tovább sírva, ha a Kapitány oda nem jön.
-Nyugi!-tette a vállamra a kezét, mire kitisztult elöttem a kép.-Minden rendben.-fogta meg a remegő kezem.
-Aha.-vettem nagy levegőt és fújtam ki. Steve szemébe ijedséget véltem felfedezni.
-Nyugi Steve, nem vagyok őrűlt.-mondtam, mire felnevetett.
-Te mondod, hogy nyugodjak meg?-fújta ki a levegőt.
-Csak...mindegy. Mennyetek pihenni.-zavartam ki.
-Két héten át pihenhetek. Inkább ma maradok az unokahugommal.-mosolygott. Ezzel a mosollyal minden lányt megnyerne, de én inkább egy fintorral az arcomon, a vállába boxolok.
-Azt szeretném, ha mindenkivel jóba lennél.-néz komolyan.
-Most. Csak. Viccelsz. Ügye?-mire nemet int a fejével.
-Starkkal és Buckyval meg Vízióval?!? Azt akarod, hogy egy mesterséges inteligenciával vagy egy beképzelt, idiótával legyek jóba? Vagy Buckyval? Na ne szórakozz már!
-Itt vagyok ám én is!-szólal meg az utóbb említett személy.
-Az engem, annyira nem zavar.-legyintettem.
-Figyelj Brooklyn. Ha itt akarsz maradni. Jóban kell lenned mindenkivel. Nem mondom azt, hogy kedveld Starkot vagy Vízíot megtűrd, mert tényleg egy kicsit furcsa. De nekem kis korom óta a  barátom Bucky. Vele legalább annyira legyél jóba, mint Sammel. Oké? Ezt kérem tőled. A legjobb barátom. Akkor neked is legyen az!
-Rendben.-nézek húzott szájjal Télapóra....

A halott ügynök gyermeke |MARVEL ff.| /Befejezett/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant