Peste 3 zile era ziua mea de naștere.Am sunat-o pe Fayre să o anunț,voiam să vină și ea.Deși probabil va fi singura care va veni.
În acele 3 zile am fost mai timidă decât credeam că voi fi. Normal,a venit ziua cea mare!
Ziua Mea De NaștereDimineața,părinții mei m-au trezit în cel mai ciudat mod!Haideți să va precizez!:
-Soph,trezirea!Zise tata.
Mă ridic în fund și mă șterg la ochi.Dar mama îmi aruncă tortul în față,sau cel putin unul dintre ele.
Peste o oră,după ce veni și Fayre,părinții mei mi-au dat cadoul.
-Sperăm să îți placă!
Deschid cadoul și văd un șobolan.
-WOW!!!CEL MAI FRUMOS CADOU!
exclam eu.
-AAAAAA!Șobolan!!!Strigă Fayre ascunzându-se în baie.
-De ce te-ai speria de un șobolan?E animalul meu preferat!
-Scumpo pune șobolanul înapoi.Te vei juca cu el după ce pleacă prietena ta.Nu vrem să o speriem!Spune mama.După 5 minute în care m-am rugat de Fayre să iasă din baie,a deschis ușa.
-pot să îți dau cadoul?Zise ea uitându-se la cutia șobolanului
-da!haide.
Îmi dă o cutie mare cât un picior de al meu(țin să menționez că sunt foarte înaltă).
Deschid cadoul și văd cea mai mare chitară pe care am văzut-o vreodată,neagră,pe care scria "Sophie".
Atunci mi-am amintit de Emily.
-Nu îți place?Spune Fayre pe un ton moale.
-Normal că îmi place,doar că mi-ai adus aminte de cineva.~♡~
După ce Fayre a plecat mama m-a lăsat să scot șobolanul din cutie.
Era cea mai frumoasă ființă care exista!Dar mare păcat că Mătușa Ophelia a venit la noi în vizită...Îi este frică de șobolani.
-La multi ani Sophie!
Atunci vin la ea cu șobolanul în mâini.
-Mulțumesc!Spun eu fericită.
-AAAAAA!UN ȘOBOLAN!DU-L DIN FAȚA MEA!și atunci Mătușa Ophelia se urcă pe masă.
-Îl cheamă Garry!Spun eu sarcastică.
-Sophie lasă șobolanul!zise tata râzând.
Normal că l-am dus în cameră,dar când am venit înapoi,Mătușa Ophelia a fost tot dusă.
CITEȘTI
Dorința
Teen FictionNu toată lumea este prietenoasă cu Sophie din cauza că aceasta își schimbă tot timpul școlile.Fata nu are parte de o întâmplare plăcută cu prietena ei cea mai bună,așa că decid să nu-și mai vorbească. Când Părinții Sophiei decid să îi schimbe din n...