Capitolul 13

10 3 0
                                    

Încet încet a venit vacanța,vacanța de iarnă mai exact.Sunt foarte fericită pentru că am nevoie de o pauză!De o pungă de popcorn și telefonul unde să pun un serial turcesc care să mă facă să râd.Însă părinții mei au alte planuri pentru mine.
-Sophie,pregătește-ți lucrurile!Mergem la bunicii tăi!Spune mama fericită.
Eu nu mi-am văzut niciodată bunicii pentru că stau foarte departe de noi.Dar știu că stau la fermă .
-Și nu uita,pune în bagaj și perechea de cizme pe care o ai,bine...Ți-am luat o pereche!Sunt în living.Îi vom ajuta cu animalele!Sunt foarte fericită că îți vei cunoaște bunicii!Spune mama aproape explozând de entuziasm.

Când am ajuns în mașină mi-am dat seama că am uitat să fac ceva,să îi spun lui Fayre că plec!
Fayre,plec cu părinții mei la bunici,voi sta acolo ceva timp .
Îi trimit eu un mesaj.
Tata purta o pălărie absolut ridicolă,una de cowboy cu pete.De asemenea purta niste cizme cowboy și cel mai urât costum pe care l-am văzut vreodată!Mama în schimb are doar pălărie și cizme,tot de cowboy.
-Să îți pui cizmele pe care ți le-am luat ieri!Zice tata atent la drum.
-Dar sunt ridicole!
-Vrei să îi superi pe bunicii tăi?Spune mama dând likeuri pe Facebook.
Atunci îmi pun cizmele cum pot în picioare.Nu sunt atât de rele!
Văd că Fayre mi-a trimis un mesaj.
Să te distrezi!Și eu merg cu părinții mei la munte .

Peste 3 ore îl întreb pe tata cât mai avem,el îmi răspunse cu "Nu am mers nici jumătate din drum".Nu știam ce să fac așa că mi-am pus perna pe un scaun ca să dorm.


Nu știu cât a trecut,dar la un moment dat mă trezește mama să cobor din mașină.Eram parcați la un restaurant.

După multe ore,însfârșit am ajuns!O fermă mare cu o camionetă cu mâncare desenată pe ea.Bunicii ne așteptau.
-Sophie,ei sunt bunicii tăi.Bunica Ișil și Bunicul Yigit.Îi prezintă mama.
-Ce mare ești!Spune bunica mea scundă și subțire.
-Ișil hai să îi prezentăm ferma.Zise liniștit bunicul.


A fost un tur lung,au fost de toate pentru toți!Grajduri în care se aflau mulți cai,vaci și porci,o cămară unde ei își țineau multe borcane de compot și gem,un pod cu o mulțime de fân,și încă multe lucruri.
-Dar...ce e cu camioneta aceea?Arăt eu cu degetul.
-Mai mergem cu ea prin sate și vindem compot și gem,se numește foodmobil.Spune bunicul Yigit.
-Acum că ne-ați prezentat ferma,haideți să vă ajutăm la muncă!Zice tata.
Fix asta îmi mai trebuia!Să curăț după animale!Însă când am ajuns la cai,mi-a plăcut!M-a atras un cal pe nume Groho,sau cel puțin așa mi-a spus bunicul că-l cheamă.

A fost o zi lungă,foarte lungă!Și tot atât de obositoare.Seara am mers în casă iar eu m-am închis în baie și am făcut un duș.

DorințaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum