Capitolul 10

28 3 0
                                    

Peste câteva zile,Fayre i-a spus ceva Sophiei,ceva ce Sophie nu a mai auzit.
-Sophie,eu vreau să îmi vopsesc părul în roșu!Nu vrei și tu o schimbare radicală?Zise Fayre atât de fericită,încât dacă altcineva o văzuse ar fi spus că ea l-a văzut pe Dumnezeu.
-În roșu?De ce fix în roșu?
-E la modă!Plus că vreau să îmi vopsesc doar primele două șuvițe!
-Doamne ferește!
-Nu vrei să te vopsești și tu?
-NICI SĂ NU TE GÂNDEȘTI!Spune Sophie aproape explodând.
-Ok,atunci altceva!După școală vi la mine acasă,ne va duce mama cu mașina undeva,si îți voi pune o bandană pe ochi.Nu accept refuzuri!Exclamă Fayre
-Of bine!Sunt sigură că mă vei duce la niște clowni să mă machieze!Zic eu bosumflată.
-La ce te referi?Întreabă Fayre.
-Mă vei duce la doamnele alea îngrozitoare să mă machieze!
-Nu!Stai liniștită,te așteaptă altceva.Zise Fayre.Acum hai înapoi în clasă.

~♡~

După școală,Sophie merge la prietena ei acasă speriată de moarte.
-Bună scumpo!Spune o femeie cu voce suavă,îmbrăcată într-o cămașă roșie cu picățele și blugi negri.Era mama lui Fayre.
-Bună ziua!
-Hai Soph,în mașină!Am pregătit bandana și tot ce avem nevoie.

~♡~
Ajunse într-o încăpere călduroasă,sau cel puțin așa presupunea Sophie,durând-o ochii de moarte.
-Cât mai avem?Mă ustură ochii!Mă plâng eu.
-Trebuie să te obișnuiești,vei sta cu bandana la ochi ore întregi.Dar ai încredere în mine!WOW!CE FRUMOS ESTE AICI!Exclamă Fayre uimită.
-Vai!Cine știe ce maimuțoi ai mai văzut!Mă plâng eu din nou.
E drept,am mers ceva pe jos,nevăzând nimic...Am căzut de pe scări de...prea multe ori ca să pot număra!

~♡~

Dar peste FOARTE MULT TIMP Fayre mi-a dat jos bandana.Tot ceea ce puteam spune era WOW.
-îti place?Zise ea chicotind.
-Asta sunt eu?Spun eu cu vocea tremurândă.
-Normal prostuțo!
-E...Superb!
Mai exact,Fayre m-a dus la coafor unde mi-a tăiat puțin din părul meu negru ca tăciunele,habar n-am cum,dar m-a îmbrăcat în niște haine asemănătoare cu ale ei CARE ERAU FOARTE COLORATE,și mi-a luat o pereche nouă de papuci negri,cel mai probabil dacă erau albi îi aruncam!
-Sunt o Lady!Spun eu râzând.
-Acum haide înapoi acasă,vom merge la mine acasă unde ne vom juca jocuri împreună cu mama.
-Da,dar cât timp mi-ai pus bandana la ochi?Zic eu frecându-mă la ochi.
-Uhhh...Cam 3 ore!Spune Fayre cu o voce inocentă.

~♡~

Când am ajuns la ea acasă,jocurile erau deja pe masă,prin jocuri mă refer la:UNO,șah,monopoly,un joc de cuvinte și un joc cu zei.
Mama lui Fayre era cea mai bună la jocuri!Mai ales la acestea,gcu reu am câștigat!Haideți să vă precizez scorurile:
Uno:
M Fayre:5 câștiguri
Fayre:2 câștiguri
Sophie:Un singur câștig

șah:
M Fayre:4 câștiguri
Fayre:0 câștiguri
Sophie:2 câștiguri

Monopoly:
M Fayre:2 câștiguri
Fayre:0 câștiguri
Soohie:0 căștiguri

Joc de cuvinte:
M Fayre:8 câștiguri
Fayre:4 câștiguri
Sophie:5 câștiguri

Joc cu zei:
M Fayre:5 câștiguri
Fayre:2 câștiguri
Sophie:0 câștiguri
Țin să menționez ca Sophie era varză la istorie.
Ziua aceea a fost minunată pentru Sophie.

DorințaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum