Capitolul 9

25 2 1
                                    

Duminică Sophie o sună pe Fayre pentru a se întâlni în parc,să-i spună ce s-a întâmplat ziua anterioară.
~♡~
Când au ajuns în parc,Sophie a început să îi povestească.
-Pe bune?Eu nu am întâlnit-o încă pe Zâna mea.Spuse gânditoare Fayre.
-Păi Amy,adică Zâna mea Nașă a spus că fiecare persoană își va vedea Zâna.
-Mă sună mama. Spune tristă Fayre.
Eu trebuie să mă întorc acasă,mergem la cumpărături.
-Bine,te sun mai târziu.Spun eu.
Iar Fayre își ia bicicleta și pleacă acasă.
M-am gândit să nu mă intorc acasă ci să merg la un suc.

~♡~
Ajunsă acolo,am comandat un Fresh de fructe.Dar o fată nu cu mult mai mare ca mine îmi aruncă priviri ciudate.Nu o bag în seamă pentru că mereu lumea se uită urât la mine,și îmi beau sucul.

~♡~
Când am terminat de băut m-am ridicat de la masă și am plecat spre acasă.Dar fata mă urmărea.Peste mai putin de 2 minute mă trage de mână și observ că degetele noastre licăreau.Eram foarte speriată.
-Nu fugii de mine!Spuse încet fata.
Atunci ea și-a pus degetul lângă al meu și ceva m-a aruncat în aer.


Știu,sună ciudat,dar chiar am țâșnit în aer.Fata s-a speriat și a fugit.Atunci am căzut pe asfalt.Practic,am pupat asfaltul.
Mă ridic amețită și observ ceva,un bilețel pe care scria:"Salut-o pe Fayre din partea mea".
Am luat biletul cu mine și am alergat spre casă speriată.

DorințaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum