Capitolul 17

14 4 0
                                    

Drumul spre mare a fost mai lung decât mă așteptam!5 ore 27 minute și 48 secunde (da,le-am numărat) și de asemenea foarte plictisitor,nu puteam să vorbesc cu Fayre pentru că Gheorghe a pornit muzica de la mașină,dar noi ne-am scris mesaje.Toate erau ceva de genul:
F:Mă plictisesc.
Eu:și eu.
F:Îi zicem să oprească muzica?
Eu:Nu.
Dar însfârșit am ajuns!El ne-a arătat cabana unde el va sta,dar a spus că noi nu putem sta cu el.Trebuia să ne descurcăm.Eu și cu Fayre am mers pe plaja și ne-am băgat picioarele în apă.
-Ți-ai luat bani la tine?Întreabă Fayre.
-Vai!Am uitat banii acasă!
-Perfect...Eu am câțiva bani la mine!Cam 500 lei.
Normal,Fayre mereu își ia bani la ea!Dar cu ea și 500 lei,nu cred că rezistăm mai mult de 3 zile!
-Fayre,eu niciodată nu l-am văzut pe tatăl tău!zic eu.
-Păi el e plecat cam 90% din timp,are multă muncă dar mai stă câteodată și muncește acasă.Am o poză cu el și mama în ghiozdan!Își deschide ghiozdanul și văd că e plin de lucruri stupide!Cum ar fi stafidele "Sunt pentru când te roade stomacul!" Spune mereu ea,vin să-i dăm lui Gheorghe pentru drum,3 pachete de jeleuri,ochelari de scafandru,o carte cu citate în care citește în fiecare seară și un ursuleț mic de pluș cu care doarme ea.
Am luat poza în mână și m-am uitat la ea.Mama lui Fayre și cu un bărbat cu părul blond,ochii verzi,o privire serioasă și haine elegante.
-Dar mama ta e...Așa veselă iar tatăl tău e așa...serios!Îi șoptesc eu.
-Da,tata e sever dar mama este foarte drăguță.
Atunci am văzut un copil lângă ei.Nu era Fayre.
-Cine e copilul ăsta?
-E Elijah,fratele meu vitreg.
-Nu mi-ai zis niciodată că ai un frate!
-Pentru că el stă în Italia,cu soția și fetița lui.
-Păi câți ani are?
-24,Elijah nu prea vorbește cu noi pentru că muncește și el,dar țin minte că acum 3 ani am vorbit pe apel video toti 4.
Nu am spus nimic,am schimbat subiectul.
-Uite!Sunt niște oameni cu dulciuri!Arăt eu cu degetul spre ei.
Fayre mă trage de mână și fuge spre ei.
Erau tot felul de oameni cu vată de zahăr,mere caramelizate,căpșune înmuiate în ciocolată,clătite cu sirop și fructe de pădure erau tot felul de prăjituri.
Normal că lui Fayre i-a fost poftă și a luat ceva din fiecare.S-a îndopat!Mi-am luat și eu o clătită,o prăjitură Kinder,și 2 căpșuni înmuiate în ciocolată.Am rămas cu 450 lei,trebuia să fim atente la ei,nu aș vrea să mă văd alegând tot felul de fructe doar pentru că Fayre își ia toate prostiile.


După ce am mâncat,adică peste 20 minute am plecat după niște veceuri pentru a ne schimba,se pare că ea avea 2 costume de baie.
Fayre,fiind mai nebună,s-a aruncat direct în apă fără să zică nimic,a țipat și a spus "e rece".Am înotat undeva la 2 ore (eu,pentru că peste 30 de minute Fayre a zis că vrea să se bronzeze).
Apa era curată,deși am înghițit din greșeală câteva guri.După ce am ieșit din apă am zis:
-Fayre,hai să mergem că mi-e frig.
Dar ea adormise,am mișcat-o și s-a trezit.
-Cât am stat la bronzat?Zice Fayre somnoroasă.
-Undeva la o oră jumătate...Zic eu uitându-mă la spatele ei portocaliu.

Puțin mai târziu am plecat să căutăm un spațiu unde puteam dormi,a fost cam greu dar totuși am găsit un loc aproape de plajă.
-E frumos în locul ăsta!Spune Fayre.Însă eu știam că mințea,pentru că am găsit o cabană micuță de lemn care aproape se prăbușea.
Am încercat să deschidem ușa dar era încuiată,Fayre a căutat sub preșul de la întrare și a găsit cheia.Am deschis ușa iar înăuntru ne așteptau ceva lucruri.
-E ok pentru 2 săptămâni.zic eu nu prea sigură.
În casă era o masă cu 2 scaune de lemn,un pat mic cu o pătură de lână,un dulap mic lângă pat unde era o lumânare stinsă și o brichetă.
-suntem ca la Survivor!Trăim doar cu cocos.Zice Fayre mândră
-Aici nu avem cocos,și luăm mâncare de la tarabe.


Am stat un timp și am vorbit iar după aceea ne-am pus în pat și ne-am culcat,sau cel puțin așa credea Fayre!Eu mă uitam pe telefon și îi scriam un mesaj mamei pe care eram sigură că îl voi șterge:
Hei mama,îmi este dor de tine!
Vreau să îți spun că aici e foarte frumos!Aș fi vrut să vi și tu cu noi.
Voi încerca să îți dau mesaje cât de des pot,și poate te voi și suna pe apel video pentru a te vedea!
Să nu uiți să îi dai mâncare lui Jerry!Noapte bună mama!

Însă I-am trimis mesajul,voiam să văd dacă s-a prins că nu sunt cu părinții lui Fayre,ci doar noi,pe cont propriu.Wow cum sună asta!Mă simt ca în filmele polițiste în care trebuie să te descurci singur.
Oare mama ce mai face,oare doarme?Jerry e fericit?Tata...mănâncă tot din frigider ca deobicei?Dar Emily...Îi duc lipsa doar că Fayre nu m-a lăsat!Amy oare stă pe telefon?Capul meu este plin de gânduri și bune și mai puțin bune,dar la un moment dat am ieșit afară să iau aer.Doar un cuvânt puteam spune.Frig. îmi era atât de frig dar îmi plăcea că stăteam afară,singură în frig.Îmi aduc aminte de mine când eram mică,mama nu mă lăsa să stau afară prea mult,dacă nu eram acasă la ora 4 după-amiaza.Țin minte că eram supărată pe ea și că încercăm să nu mănânc ca să îi fac în ciudă.Normal că după ce părinții mei adormeau eu fugeam la frigider să-mi iau ceva de mâncare.
S-a făcut frig,mult prea frig,așa că am mers înapoi în "casă".M-am dus direct în pat și am adormit.

DorințaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum