Ziua următoare mă voi întâlni din nou cu Fayre,însă vom merge la un film numit "Zalim Istanbul" nu am mai auzit de el!Nici voi,așa-i?
Am așteptat-o la ea acasă ca de obicei,până se pregătește.Iar mama ei mi-a pus câteva întrebări:
-Ia spune-mi,ai un drăguț?Nu îi spun mamei tale!
-Nu,nu am.
-Dar...Îți place de cineva?
Și fix atunci a venit Fayre,salvându-mă de această întrebare stupidă.
În mașină a apărut ceva,mai exact CINEVA.Zâna-Nașă,Amy!
-Ce vrei?
-Am vrut să văd ce faci!
-Ai început să vezi fantome,dragă?Mi se mai întâmplă!Spune mama lui Fayre.
-Ei nu mă pot vedea,nu mă pot auzi.Doar tu!
-Acum va trebui să te suport toată ziua!
-Dragă...Te-am supărat?
-Nu doamnă,vorbeam cu...Mine!
-Îi voi spune mamei tale să te ducă la doctor.Zice încet dânsa.Ajunse în sală,mâncând popcorn,văzând filmul acela,venise și dracul de Amy!
-Dă și mie popcorn!Zice năsăbuit ea.
-Taci odată să aud!Țip eu și toți din sală se uită spre mine.
-Cu cine tot vorbești?Șoptește Fayre.
-Cu Amy!
-Cu Zâna ta Nașă?întreabă ea.
-Da!Tot îmi cere popcorn!Iau o floricică de popcorn și i-o dau în mâinile ei minuscule.
Nu am avut pace tot filmul,Amy tot mă bătea la cap,mă enervasem atât de tare pe ea încât voiam să o înmormântez.De când o Zână-Nașă poate fi atât de nesăbuită?Plus că,tot atrăgeam atenția celor din sală cu comentariile mele "Taci odată","Nu te mai suport","Pleacă odată!","Îmi pun degetele în urechi!". Săraca Fayre,se abținea să nu spună "Dar mai taci și tu!".Eram sigură că la asta se gândea,deși tot cred ca Amy era mai enervantă!La un moment dat,m-a enervat atât de tare încât am ținut-o câteva minute în gură.Poate veți crede că sunt nebună,dar măcar nu a mai vorbit!Dar tot mă lovea în dinți ceea ce mă enervase mult mai tare.Voi nu v-ați văzut încă Zâna-Nașă?Sunteți norocoși!Când apare nu mai scăpați de ea,cel puțin așa e Amy care tot îmi fura popcornul.
CITEȘTI
Dorința
Teen FictionNu toată lumea este prietenoasă cu Sophie din cauza că aceasta își schimbă tot timpul școlile.Fata nu are parte de o întâmplare plăcută cu prietena ei cea mai bună,așa că decid să nu-și mai vorbească. Când Părinții Sophiei decid să îi schimbe din n...