Capitolul 11

19 2 0
                                    

În weekend-ul următor,Sophie a vrut neaparat să iasă în parc cu Fayre.Îi plăcea foarte mult de ea însăși.

~♡~
Când a ajuns și fata,ele s-au plimbat prin parc,iar Sophie înainte cumpărase o pungă de chipsuri mare.
Fayre tot exclama:
-Uite!Ce câine frumos!
-Uite!Ce fetiță frumoasă!
-Uite!Ce pisică adorabilă!
Dar pentru Sophie,a văzut o singură persoană importantă,pe Emily.
Fayre și Sophie tot vorbeau și de asemenea mergeau repede.Dar Sophie a zărit-o pe Emily,ea nu știa dacă fosta ei prietenă a văzut-o.Când au trecut pe lângă ea,Emily nici nu se uita la Sophie.Probabil că după stilul nou al Sophiei nu o recunoscuse.
-Fayre...Ea e Emily,fosta mea prietenă.Șoptește Sophie.
-Aia de care mi-ai vorbit?Șoptește si Fayre.
-Da. Spun eu de data asta tare.
-Păi vrei să ne întoarcem?
-Da.

Oare fata aia a fost Sophie?Se gândi Emily.Îmi este dor de ea...Dar Amber măcar îmi este alături!Acum trebuie să merg tot în față și să nu mă uit în spate la Sophie!Se gândise Emily.Azi e ziua lui Amber și trebuie să îi cumpăr ceva!Gândurile lui Emily tot o îndemnau să meargă la Sophie și să o strângă-n brațe.Ea căzu la pământ nervoasă și tot dădea cu pumnii în asfalt.Toți oamenii se uitau urât la ea iar ea a strigat "Nu ați mai văzut oameni care cad la pământ?!"

Sophie se tot gândea la Emily,cum a căzut la neajutorată,cel mai probabil din vina ei.Însă Fayre a observat asta și a spus:
-Vi la o înghețată?
-Ce?Îngețată în mijlocul toamnei?
-A da...Am uitat!Iar acum Fayre mergea mai repede.

~♡~

Puțin mai târziu,Emily merse la ziua lui Amber.
-La mulți ani,Amber!spune Emily și îi întinde cadoul,dar fata nu pare interesată.
-Haide Em!O primește o voce călduroasă.
-Bună Vera!Unde e sora ta?
-Înăuntru,haide!Vă voi spune cum am ținut legătura cu prietena aia a voastră.
Când ajunse în camera lui Amber,acestea se așezase pe podea iar Vera povestea.
-Atunci când sora mea m-a pus să fiu prietenă cu Sophie,credeam că nu voi reuși,dar am ținut legătura!Știu atât de multe despre ea,încât putem începe deja blogul de hate pentru Sophie!
-Ți-am luat-o înainte!Spune Emily mândră.Am multe lucruri de scris pe blog,uitați câteva idei,și începe să precizeze:
1.Sophie își mănâncă mucii.
2.Ea nu poate avea un câine deoarece e alergică la ei.
3.Ea are o soră pierdută pe care nu a văzut-o niciodată.
4.Merge la baie ca să facă tik tok-uri
5.Cănd am provocat-o să meargă cu niște adidași cu talpă înaltă dar a căzut într-o groapă!
Emily continuă să spună lucruri urâte despre fosta ei prietenă până când intervine Amber:
-De ce nu facem odată blogul?
-Ai dreptate,putem face lumea să o urască.Zise Vera
-Fetelor...Nu v-am spus ceva...Azi am văzut-o pe Sophie în parc cu o fată!Era atât de frumoasă!Spre mirarea mea,nu purta negru!E foarte diferită acum!
-Mda gata!Facem blogul!Interveni geloasă Amber

Ei bine,poate vă întrebați ce a făcut Sophie când a ajuns acasă.
Ei bine,mai nimic!S-a jucat cu Garry,șobolanul ei și a scris într-un jurnal vechi,cadou de la bunica ei.
Chiar stătea și se gândea dacă Emily știa că s-a întâlnit cu prietena ei,pe care probabil o ura,doar din cauza unei minciuni!
-Scumpo,ți-am pregătit plăcinta ta preferată!Spune îmbietor mama Sophiei intrând în camera fetei.
-Mulțumesc!Zic eu gânditoare

În acea noapte nici Emily nici Sophie nu au dormit bine.Se gândeau una la cealaltă.

DorințaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum