Capitolul 20

8 3 0
                                    

Dimineața următoare m-am trezit devreme,și suspect de bine dispusă!Am cautat în dulap vechiul meu jurnal,pe care voiam să îl continui.M-am așezat pe scaunul de la birou și am început să scriu.

18.6.2021

Dragă jurnal,

Știu că nu ne-am întâlnit de ceva vreme.Ai zăcut în dulap un timp...Ei bine eu cu Fayre,noua mea prietenă,am fost la mare.Fară acordul părinților.Știu,știu,dar nu a fost o decizie așa rea!M-am ales cu o surioară,o cheamă Dasyra și e mai micuță decât mine.Am găsit-o lângă un magazin,abandonată.Îi voi convinge pe părinții mei să facă în curând un dosar pentru Dasy,ca să o poată adopta.Am fugit la mare din cauza unui om,căruia i-am cam spart parbrizul cu o piatră...Aparent a fost prietenul tatălui lui Fayre,care normal că ne-a pârât.Am plecat cu un om care îl cunoștea pe tatăl prietenei mele,foarte politicos.Însă când aveam să plecăm am aflat că el plecase acum câteva zile,așa că l-am sunat pe tata.Care nu era prea încântat de podoaba lui.Fayre a fost pedepsită,fără telefon și ieșit din casă.Dar eu sunt aici,acasă,cu Dasyra.Ea doarme.Chiar dacă nu e sora mea adevărată,o iubesc ca pe una.Am multe să-ți povestesc,dar o lăsăm pe altă dată.Pa jurnalule!

Am scris asta destul de repede,cu scrisul meu rapid și literele ascuțite.Azi era o nouă zi,o nouă distracție.

DorințaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum