Capitolul 15

15 4 1
                                    

Azi mă așteptam să primesc și eu o zi bună de la Dumnezeu după toate zilele obositoare,așa că m-am trezit voioasă și am mers să mulg vacile.
Părinții și bunicii mei mă așteptau în grajd mulțumiți de animalele lor "grase și frumoase".
Mă pun pe scaun iar mama îmi arată cum să mulg vaca,nu mi se pare complicat!
-Sophie,noi mergem cu foodmobilul,tu să stai cu bunicii tăi!A spus tata.
După câteva încercări eșuate am reușit,am muls o vacă!Însă următoarea părea cam nebună,dar nu m-am dat bătută și am încercat să o mulg,mare greșeală!Vaca a dat cu picioarele în mine și am căzut la pământ.Am strigat cu toată puterea "AUUUU!".
Bunicii mei au venit în fugă la mine și au spus "Vei avea noroc toată viața!".Apoi am observat că capul meu era în bălegar.

M-am trezit în spital,nu știam ce se întâmplă până când un doctor a spus că mi-am fracturat mâna.
Nu eram speriată pentru că știam că o vacă m-a lovit și că nu e nimic grav.
Peste câteva minute părinții mei vin în salon mai speriați decât eram eu,dar nu înțelegeam de ce!Doctorul a vorbit cu părinții mei o vreme iar spre mirarea mea,peste 2 zile mi-au dat drumul.

Am dormit tot drumul iar când m-am trezit am văzut că eram la mine acasă.ZBURDAM DE FERICIRE.Mi-am promis că nu mai merg la bunici MUUUULTĂ vreme,sau voi primi din nou picioare în cap,mai mult sau mai puțin.
Mâna mea era bandajată iar mama m-a ajutat să cobor din mașină,îmi era dor de tot!De casa noastră,de Fayre,de plimbările în parc, de cinematografe si de Jerry.

Când am ajuns acasă,l-am strâns în brațe pe șoarecele meu Jerry iar după l-am pus înapoi în cușcă.După aceea m-am trântit în pat și am sunat-o pe Fayre,se pare că ajunsese înaintea mea din cauza unei "probleme",am întrebat-o ce problemă iar ea a spus că a văzut un șoricel în cabană și a leșinat de frică.Nu înțeleg de ce îi este frică de un șoarece obișnuit!Ei sunt așa frumoși!
Normal că mi-a fost dor de tot ce e în camera mea așa că am căutat în dulapuri.Am găsit un jurnal vechi!M-am gândit să-l citesc așa că am deschis la prima pagină:
Sunt Sophie și am nouă ani!Vreau să vă spun câteva din fricile mele!
-Animale
-Pături
-Uscător de păr
-Întuneric
-Spații închise
-Să nu îmi mai găsesc jucăriile
-Să pierd lucruri importante ca acest jurnal!
-Șosete
Asta e pentru ziua de azi!Pa jurnal!

Ce a fost asta?Mă întreb și eu...Dar până la urmă nu îmi mai e frică de nimic din lista asta!
Speriată de mine,m-am întors la telefon și am sunat-o din nou pe Fayre.Am auzit un telefon sunând,ea era aici.
O strig iar ea vine la mine în cameră cu o pungă de chipsuri.Tot ce voiam!M-a întrebat ce e cu mâna mea iar eu i-am zis că o vacă m-a lovit cu picioarele când voiam să o mulg,Fayre nu a mai zis nimic și am pus un serial turcesc pe televizor pentru a-l viziona

DorințaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum