Capitolul 16

8 3 0
                                    

Ziua următoare,eu și cu Fayre am mers lângă un pod pentru a ne juca un joc "surpriză" pregătit de ea.
Ajunse acolo,Fayre a strâns niște pietre,unele mai mici și altele mai mari.Eu eram confuză dar am tăcut și am fost atentă la ea.
După ce ea a pregătit totul,mi-a explicat jocul.
-Sophie,fii atentă!Deci iei o piatră și o arunci prin balta aia iar noi trebuie să vedem care piatră ajunge cel mai departe și cine a aruncat-o.Cine câștigă primește o înghețată de la cealaltă concurentă.Ai priceput?
-Da!Hai să începem.Zic eu încet.
Am început să aruncăm pietrele și a fost distractiv,dar când a venit o mașină nu a mai fost!Era rândul lui Fayre să arunce iar ea a dat cu piatra așa tare încât a nimerit în parbrizul mașinii.Din ea a ieșit un om dolofan,atât de dolofan încât deabea se ținea pe picioare.Un cuvânt am zis:
-FUGI!
Norocul a ținut cu noi,bărbatul a încercat să fugă după noi dar nu a reușit.
-Vă prind eu!Strigă bărbatul.
Noi ne-am oprit la un mall din apropiere și ne-am băgat într-o cabină de probat haine.El nu ne-a găsit și a plecat.Dar dacă aflau părinții noștri era mare problemă!
Am stat 5 minute de siguranță și după am ieșit.Dau să plec din Mall dar Fayre spune:
-Stai!Vreau să îmi iau bluza asta!
Îmi arată o bluză crem destul de elegantă,merge să o probeze și după caută vânzătoarea pentru a plăti obiectul.


În drum spre casă am tot râs și to vorbeam.
-Ce bine că nu ne-a prins!Dar...omul ăla e prieten cu tata.Zice Fayre rușinată.
Foarte bine!Acum vom avea probleme și omul ăla ne va pune să plătim parbrizul!Halal viață mai avem.
-Ce?Bine că fix în mașina aia ai aruncat piatra!Comentez eu.
-Îl cheamă Vasile.Zice Fayre

Peste 3 zile Fayre vine în fugă la mine speriată.
-Ce ai pățit de fugi așa?Zic eu care curățam prin curte.
-A venit Vasile la tata și i-a spus de parbriz!
-Vai!Trebuie să ne ascundem undeva!
-Stai!Putem merge la mare cu prietenul tatălui meu!
-Dar mama nu mă lasă!Spun eu repede.
-Nu contează!Omul ăla e iresponsabil și nu îl deranjează dacă niște copile de 14 ani merg cu el la mare!Îi spui mamei tale că vi cu mine și părinții mei intr-o excursie și venim peste 2 săptămâni.
-Ok...Prietenul tatălui tău când pleacă?
-Peste o oră!Trebuie să ne grăbim!

Ne-am pregătit câteva lucruri și i-am explicat mamei de excursia falsă cu părinții lui Fayre.Am mers cu Fayre la prietenul tatălui ei și am vorbit cu el să ne ia și pe noi,el a acceptat.

Pe drum,Gheorghe,prietenul tatalui lui Fayre ne-a întrebat ce fac păinții noștrii.Noi l-am mințit și am spus că sunt plecați toți 4 la o cafea.
Drumul nu poate dura prea mult...Cam 3/4 ore.Eram curioasă când va afla mama că am plecat cu Fayre,presupun că nici părinții ei nu știu.

DorințaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum