2.Bölüm🌸

2.7K 110 4
                                    

Minik kız sabah gözlerini keyifle araladığında dudaklarından dökülen çığlıkla beraber ağlamaya başladı.

Kızlarının sesini duyan Melek Hanım ve Efe Bey koşarak odaya ilerlediler. Melek Hanım kızının yanına oturup sıkıca sarıldı.

"Annecim noldu bebeğim" minik kız neden etrafın karanlık olduğunu sormak istiyordu.

Fakat bu karanlıkta az da olsa annesini görmesi gerekmiyor muydu?

"Anne oda neden karanlık daha sabah olmadı mı?" Kızlarının sorusuyla hayrete düşen ikili olanları algılamaya çalışıyordu.

Kendini ilk toparlayan Efe Bey oldu hızla kızının karşısına oturup iki elini kızının yanağına yerleştirdi.

"Anka kızım şaka mı yapıyorsun sen bize! Sabah oldu ya" babasının dediğiyle minik kız ne yapacağını şaşırdı.

Nasıl sabah olmuştu o zaman neden önünü göremiyordu neden her taraf karanlıktı?

"Babacığım yemin ederim her taraf karanlık anne çok korkuyorum karanlıktan."

Kızını hızla kucağına alan Efe Bey eşine döndü.

Gözyaşları içinde, donuk bir şekilde duvara bakan eşine...

"Melek çabuk ol doktora gidiyoruz!.."

                           ••••••••••

"Doktor bey kızımızın neyi var?" Telaşlı aileye bakan doktor bunu nasıl anlatacağını düşünüyordu.

Derin bir nefes alıp gözyaşları içinde kalmış aileye ve kucaklarında uyuyan miniğe baktı.

Bu yaşta bu durumu yaşaması çok kötüydü..

Aile bireylerine dönüp konuşmaya başladı;

"Bakın bu kolay bir şey değil biliyorum ama kızınızın yanında olursanız atlatamayacağınız hiç bir şey olmaz. Uzatmadan konuya geçiyorum kızınızın göz damarlarında tıkanma oluşmuş. Göz damarlarında tıkanma, göz içi kanamaları ve görme siniri hastalıkları sebebiyle oluşur. Göz damarlarında tıkanmalar vena tıkanıklığı; ani, ağrısız görme kaybı şeklinde olur, tıkanıklığın olduğu bölgede kanamalar ve sıvı toplanması retinal ödem görülür. Arter tıkanıklığında santral retina arterinin kendisinin yada dallarından birinin tıkanması ile oluşur. Bunun sonucunda ani ve kalıcı görme bozukluğu olur. Görme kaybının derecesi tıkanıklığın olduğu  nokta ile ilgilidir. Bu rahatsızlık genelde kalıcı olur."

Doktorun dediklerini dinleyen çift gözyaşları içindeydi fakat gözyaşları içinde bir kişi daha vardı canı yanan bir kişi...

O günden sonra minik kız evde eğitim görür oldu. Bir yıl sonunda olduğu duruma alışır hale gelmişti.

Her ne kadar üzülse de durumuna alışmıştı zaten alışmak zorundaydı istese de istemese de..... 

Üniversiteye kadar evde eğitim görücekti ailesi tarafından belirlenmişti.

Minik kız iç çekti ve kafasını yastığa koymadan önce duasını etti.

"Nolur Allah'ım,nolur görebileyim söz veriyorum artık erken yatacağım yeter ki gözlerimi geri ver bana eskisi gibi olayım yal-yalvarırım"  masumca edilen duaya Melek Hanım ve Efe Bey kapının arkasından gözyaşları içinde bakıyordu.

Minik kız dayanamayıp gözyaşları içinde kendini ilk defa anne ve babası olmadan huzursuz bir uykuya teslim etti.

Çünkü biliyordu annesi ve babası olsa da karanlıktaydı ve kendini yalnız hissediyordu.

Annesiyle babasının bu durumu öğrenip üzülmesini istemediği için bundan sonra tek başına yatmaya karar vermişti....

.
.
.
Evet geçmiş şuanlık bitti ilerleyen zamanlarda  yine geçmişten bölümler gelir büyük ihtimalle :)

Bölüm hakkında düşünceleriniz?

Anka'nın durumu hakkında düşünceleriniz? Ne hissettiniz okuduğunuzda?

✨Soru köşesi;
Siz Anka'nın ailesi yerinde olsaydınız nasıl tepki verirdiniz?

O zamannnnn MUTLU KALIN,HUZURLA KALIN VE EN ÖNEMLİSİ SAĞLICAKLA KALIN 💜
-LİNDA🌸

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin