17.Bölüm🌸

650 50 4
                                    

Medyada ki şarkıyla okursanız daha iyi olurr iyi okumalar dilerimmm..

|Şimdi ki zaman|

Gözlerimi araladığımda karnımın üstünde duran eli fark ettim.

"Bebeğim iyi misin harbiden kahrı-" Hızlıca doğrulup Melis'e sımsıkı sarıldım. Gözyaşlarım yanaklarımdan akarken kardeşimin kokusunu içime doya doya çektim.

"İyisin buradasın öldüm gerizekalı haberin var mı?"

"Lan burnundan akan sümük omzuma geliyor şuan aman Tanrım bayılacağımmm" gülüp kendimi geri çektim.

"Sen beni sümüğümü ye" koluma yediğim cimdikle irkilip sertçe Melis'e baktım.

"Sen ne zaman geldin hem en son ne oldu bana yaaa" dedikten sonra son konuşma aklıma gelince ellerim tekrardan titremeye başladı.

"Ben geldim dün s-"

"Sen dün gelmedin sen hiç gitmedin senin teyzen bile yok Melis neden bana yalan söyledin? Seni geçtim annem ilk o başlattı yalanı sende sürdürdün size inanamıyorum ben şimdi nasıl güvenebilirim ki size?!" Gözyaşlarımı silip sinirden titreyen ellerimi örtünün altına sakladım.

"Kızım seni endişenlendirmek istemedik. Hem bak ben iyiyim 'nisil sizi givinicem' ne demek be döverim seni bak" dudaklarımı kemirip aklımda dönen korkutucu soruyu sormaya karar verdim.

"Melis sen şey 4 yıl önce olan şeye tekrardan mı Allah'ım o lanet hastalığın ismini bile söylemek istemiyorum nolur olmadı de" dudaklarımdan dökülen anlamsız cümleyle dişlerimi sıktım.

O hastalığın ismini söyleyemeyen dudaklarımdı çünkü böyle bir şey olmamalıydı her şey düzelmişken tekrar eskiye dönemezdik...

Alacağım yanıttan korkup gözlerimi yumdum. Ellerimi ellerine alan kişiye karşı dik durmaya çalıştım fakat nafile..

Yanaklarımda kuruyan izlerin üzerine tekrardan akan gözyaşlarına lanet ettim.

"Bebeğim ben güçlüyüm? Senle daha güçlü atlatamayacağım hiç bir şey yok ki." Gözlerimi açıp umutsuzca dökülen dudaklarımdan sessizce "Yine mi?" cümlesi çıktı.

Yanaklarımdan öpen kişi için şuan canımı bile verirdim. Yeter ki hayır o lanet hastalık gelmedi desin.

"Özür dilerim yemin ederim söyleyecektim emin olana kadar.. evet.." aldığım yanıttan sonra ellerimi dudaklarımın üstüne bastırdım.

Gözyaşlarımın ardından dudaklarımdan dökülen hıçkırıklarla birlikte Melis'e sımsıkı sarıldım benim yüzümden ağlamaya başlayan kişiyi saklamak istercesine,ailem olan kişiye sıkıca sarıldım...

"Saat kaç b-bilmiyorum ama birlikte uyuyalım mı?" Sorumla ayağa kalkıp yanıma gelen kişi için yana kaydım.

Yanıma uzanınca göğsüme çekip saçını okşamaya başladım.

"Sana söz kardeşim yine at-atlatacağız tamam mı? Bizim hayatımızda olumsuz hiç bir şey yok olamaz anlıyor musun?" Kafasını sallayınca tebessüm ettim. Acının tatlı tebessümüydü..

Derin nefes alıp 4 sene önceki halimize tekrardan dönmüş gibi hissettim.

Dudaklarımdan dökülen şarkı ile Melis'in iç çektiğini anladım. Uyuyana kadar şarkımızı söyledik..

"Kalbime sahipsin
Ve dünyalarımız asla ayrı olmayacak
Dergilerde olabilir

Ama hala benim yıldızımsın
Çünkü bebeğim, karanlıkta
Işıltılı arabaları göremezsin
İşte sen bana burada ihtiyaç duyuyorsun

Ve ben de seninle hep paylaşacağım
Çünkü;

Güneş parladığında, biz beraber parlayacağız

Söylediğim gibi sonsuza kadar burada olacağım

Dedim ya hep arkadaşın olacağım
Yemin ediyorum sonuna kadar duracağım

Şimdi her zamankinden çok yağmur yağıyor
Birbirimize sahip olduğumuzu biliyorum

Şemsiyemin altında durabilirsin
Şemsiyemin altında durabilirsin
(Ella ella eh eh eh)
Bu süslü şeyler aramıza giremeyecek

Varlığımın bir parçasısın ve sonsuza kadar benimlesin
Savaş payını aldığında

Dünya kartlarını oynadığında
Ve el zorsa, beraber kalplerimizi onaracağız

Çünkü;
Kollarıma koşabilirsin
Sorun yok, korkma...*"

Şarkıyı sonlandırdıktan sonra Melis'in alnına dudaklarımı bastırdım. Her ne olursa olsun asla kardeşimi yalnız bırakmayacaktım..
.
.
.
Şarkı Umbrella ben Türkçe halini yazdım çünkü Melis ve Anka'nın birbirine olan bağlılığı üzerine bölüm yazarken tesadüfen bu şarkı çalmıştı ve benden bu şarkının anlamını okuyunca ikisinin şarkısı olarak sizlere sunmak istedim..

Evet gerçekler öğrenildi bir dahaki bölümlerde bakalım neler olacakkk.

Bölüm hakkında düşünceleriniz?

✨Soru köşesi: Siz Anka yerinde olsaydınız ne gibi bir tepki verirdiniz??

O zamannn MUTLU KALIN,HUZURLA KALIN EN ÖNEMLİSİ SAĞLICAKLA KALIN 💜
-LİNDA🌸

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin