7.Bölüm🌸

1.3K 85 19
                                    

Yoğunluğu artan duman kokusuyla gözlerim doldu. Başım hiç olmadığı kadar ağrıyordu.

Sanki gözümü kapatsam sonsuzluğa gidicek gibi hissediyorum. Sahi hayat ne tuhaf. Bizler geleceğimiz düşünüp kafa yoruyoruz.

Hep iyi yerlere gelme çabasına giriyoruz fakat birimiz de çıkıp "Acaba yarın gözlerimi sağlıkla açabilecek miyim?" demiyor.

Hep bir gelecek hesaplaması var. Oysa ki biz insanlar geleceği değilde ertesi günün değerini daha iyi bilsek belki de ölümden bu kadar korkmayız. Annemin en sevdiğim cümlesi "Kızım her gün yeni bir nefes,yeni bir gün,yeni bir başlangıç en önemlisi her yeni gün bir mucize bunun değerini bil" gerçekten de öyle.

Sadece bir nefes...
Bir nefes uzağımızda yaşam ve ölüm.

Gözlerimden akan yaşlarla kendimi geriye çekmeye çalıştım. Nereye çekiyorsam kim bilir belki de şimdi alevlerin tam içindeyim.

İnsan sesleri yok denecek kadar azdı. Bedenimin ısısının artığını hissediyordum.

Keşke anneme babama dün sımsıkı sarılsaydım. Öksürüklerim artarken daha fazla dayanamayıp kendimi cenin pozisyonuna sokup olduğum yerde küçülebildiğim kadar küçüldüm son kez "Kurtarın beni" cümlesi dudaklarımdan döküldü.

Son gözyaşım çenemden süzülürken daha fazla buna dayanamayıp kendimi yakıcı sıcağa teslim ettim....

Melis;

Eşyaları aldıktan sonra kafeye hızlı adımlar ile ilerlemeye başladım. Havaya doğru yükselen dumaları gördükten sonra olan şeye anlam vermeye çalıştım. Kafenin önünde ki kalabalığı gördükten sonra kalbim yerinden çıkıcak hızda atmaya başladı. Şuan gördüklerim şakaydı değil mi?

Camdan sıçrayan alevle herkes geriye çekildi. Anka.. Anka kahretsin! Ben neden onu bıraktım orada tek başına.

Elimdekileri yere atıp kafeye hızla koşmaya başladım. Kolumdan çekilip geriye doğru itilmemle karşımda duran polise gözyaşları içinde bakıyordum.

"Hanımefendi alevleri görmüyor musunuz? Lütfen uzaklaşır mısınız." Hıçkırıklarım feryat edercesine dudaklarımdan dökülmeye başlamıştı bile.

"Kardeşim içeride yalvarırım çıkarın onu Allah'ım ben neden onu tek bıraktım. Yalvarırım çıkarın onu Anka! Ankam nerdesin" sağa sola baksamda yoktu kardeşim. Lanet olsun...

Polisin elinden kurtulup kafeye doğru koşmaya başladım. Önüme çıkan polislerle birlikte kendimi onların da elinden kurtarmaya çalıştım fakat hiç bir fayda etmedi. Hayır bu gerçek değildi bu olanlar gerçek olamazdı koca bir kâbustu.

Ne yapardım ben Ankam ölürse eğer? Avazım çıktığı kadar "KARDEŞİM" diye bağırdım. Sonrası ise koluma batırılan iğneden ibaretti..

Genç adam dumanların içinde ki kıza öksürerek ilerlemeye başladı. Kafenin en uç köşesinde ki yardım seslerini duyup kafeden kaçmak yerine ayakları onu  buraya getirmişti ve iyiki dedi içinden "İyiki buraya geldim" genç kızı kontrol ettikten sonra geç kalmadığı anladı ve dudaklarına dökülen tebessümle birlikte genç kızı kucağına aldı. Alevlerin içinden ustaca çıktı temiz havayla gülümsedi.

Genç kızı ambulansa götürdü kendisi de kontrolden geçtikten sonra evine gidip kendini yatağa bıraktı.

Bir genç kızı kurtarmıştı en önemlisi bir hayatı kurtarmıştı bunun mutluluğu ile tebessüm ederek kendini derin bir uykuya teslim etti..

Sizce genç adamın, genç kızla hikayesi burada bitiyor muydu? Yoksa daha yeni mi başlıyordu??
.
.
.
Evvetttt neler oluyorrr!!!!

Yavaş yavaş olaylara adım atıyoruz. Hemen olaya girmek istemedim çünkü çok karışık olurdu. Gerek yok karışık ortama yavaş yavaş kaosa gidelim ki daha güzel olsun :)

Kaos bu kadar mıydı diyenler beklemede kalın bu daha başlangıç! jdkdjdjjdjdkdk

Bölüm hakkında düşünceleriniz?

Bilinmeyen genç adam hakkında düşünceleriniz?

Anka hakkında düşünceleriniz?

Melis hakkında düşünceleriniz?

Anka&Melis dostluğu hakkında düşünceleriniz?

✨Soru köşesi; iki hayattan birini seçme hakkına sahipsiniz bunlardan biri; sağlığınız yerinde olmamasına rağmen zengin olup ailenizle olmak, diğeri ise sağlıklı olup, zengin olmanıza rağmen ailenizle birlikte olmamak. Hangisini seçerdiniz? Neden seçerdiniz? (tuhaf soru oldu biliyorum çaktırmayın siz yine de cevaplayın djjdjd)
A) Sağlığınız yerinde olmamasına rağmen zengin olup ailenizle olmak? Neden?
B) Sağlıklı olup, zengin olmanıza rağmen ailenizle birlikte olmamak? Neden?

O zamannnnnnnnnn MUTLU KALIN,HUZURLA KALIN VE EN ÖNEMLİSİ SAĞLICAKLA KALIN💜
-LİNDA 🌸

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin