"Anne istemiyorum! Anlamıyor musun ben şurada kalan kısa zamanda kardeşimin yanında, sizin yanınızda olmak istiyorum,okuluma gitmek istiyorum sonu düşünmek istemiyorum lanet olasıca sonumu DÜŞÜNMEK İSTEMİYORUM!!" Genç kız yorgunlukla yere çöktü.
Gözyaşları birer birer yanaklarından akarken kardeşine söylediği yalan yüzünden kendini berbat hissediyordu. Kardeşini, annesini sokacağı uçurumu düşündükçe canı yanıyordu.
Her zaman kardeşine saçlarını anlatıyordu şimdi nasıl diyecekti benim saçlarım artık olmayacak? Hatta belki de yakında ben olmayacağım?
Annesine sıkıca sarılıp derin nefes aldı. Bu hayatta ne günah işlemişti bilmiyordu ama yaşadığı lanet durum üzerine karşı bir günah işlemediğinin farkındaydı.
Genetik olan ve ailede çok görülmese de görülünce ağır olan kabusu tekrardan gün yüzüne çıkmıştı....
Hayat dolusu olan Melis tekrardan kanser kucağına düşmüştü tıpkı 4 yıl önce ki gibi. Bu hastalığa ne kadar lanet etse de kardeşiyle tanışmasını sağlayan bir şeydi belki de bu yanıyla mutlu olmalıydı..
Gözleri yorgunlukla kapanırken dudaklarında tebessüm yer aldı. Melis her zaman gülmeliydi çünkü duygularını ancak bu şekilde saklayabiliyordu...
Anka;
Odama geçip huzursuzca yatağın üzerine oturdum. Telefona uzanıp siriye Melis'i araması için komut verdim. Telefon çalarken kalbimin hızı artıyordu.
Bu hiç normal değildi Melis birden ortadan kaybolmazdı bana söylerdi ilk başta.
Şimdi birden ne olmuştu da teyzesinin yanına gittikten sonra bana söylemişti? Üstelik Melis sürekli beni arardı.
Hiç normal şeyler olmuyordu hatta kötü bir şeyler oluyordu bundan emindim. Dördüncü çalışta açılan telefonla derin nefes aldım.
"Alo Melis? Orada mısın?" Kulağıma gelen iç çekme sesiyle kaşlarımı çattım. Biliyordum bir şeyler olduğunu.
"Melis iyi misin bebeğim? Bak ben buradayım bana anlatabilirsin" ayağa kalkıp telaşla ileri geri yürüdüm.
Ayağıma takılan şeyle yeri boyladım. Dudaklarımdan dökülen inlemeyle gözlerim doldu.
Canım yandığı için ağlamıyordum benim kardeşim şuan telefon başında hıçkırarak ağlıyordu ve benim elimden hiç bir şey gelmiyordu(!)
"Melis kurban olduğum yalvarırım yapma ne oldu anlat bana kızım korkuyorum neler oluyor haberim yok lanet olsun göremiyorum hiç bir şey çıkıp yanına da gelemiyorum elim kolum bağlı nolur yapma bunu bana" gözyaşlarım çenemden süzülürken dişlerimi sıktım. Hayır Melis'im üzgünken güçlü olmak zorundaydım. Ağlamak yok,ağlamak yok..
"B-ben iyiyim film izledimde sonu kötü bitti yaa" elimi kalbime götürüp bunun için ağladığına inanmak istedim fakat Melis böyle bir şeye bu kadar ağlamazdı ki?
"Kızım ödüm koptu yaa kalpten gidiyordum. Bir de sen bensiz film mi izledin öyle olsun küstüm" kulağıma gelen gülme sesiyle bende gülümsedim. Her ne oluysa şuan öğrenmek zorunda değildim şuan tek isteğim Melis'imin mutlu olmasıydı.
"Tamam be birlikte izleriz" gülümseyip olduğum yerde uzandım. "Eee nasıl gidiyor bensiz okul kim bilir yakışıklılar kahrımdan ölüyordur. S-Sen nasıl gittin okula çok özür dilerim az kaldı geliceğim" tebessüm edip gözyaşlarımı sildim.
"Okul güzel gitmiyor tabiki sen yoksun manyak her gün kahrından ölen asıl benim. Birde okula bebeklikten biri var Eymen onunla gidiyorum uzun mesele yaa anne babalar arkadaşmış sanırım ama benim haberim bile yoktu" Melis'in sıkıntıyla iç çektiğini duyduktan sonra sırıttım "ne o kıskandın mi bebiş"
"Yaaa ne kıskanıcağım kesin Eymen'in arkadaş çevresi vardır onlarla da tanışmışsındır sonra kanka olup beni unuttun ne kıskanıcağım yaa!" Gülüp gözlerimi yumdum.
"Kızım sen unutulacak insan mısın? Sen benim her şeyimsin. Evet arkadaş çevresi var ve bir an önce seninde tanışmanı istiyorum ama öyle pabucumu dama atamazsın he döverim seni" Melisten gelen gülme sesiyle huzurla tebessüm ettim.
"Eymen yakışıklıysa ben kaptım yeni enişten hayırlı olsun" gözlerimi devirip "Tam senlik zaten ama o olgun büyük bizden iki yaş senin gibi deli kıza sabredecekse helal olsun verdim gitti"
"Oha kıza bak hemen sattı beni. Lan ben oraya gelmeyeceğim mi elimden çekeceğin var benim gibi kızı alan yaşadı bir kere"
"Evet yaşadı sen mükemmel bir insansın çünkü seni almayan zaten insan değil" kıkırdama seslerimiz birbirine karıştı. Bir süre sessiz kalıp nefes alışlarımızı dinledik. Daha fazla dayanamayıp "Ne zaman geliceksin peki?" Dedim. Sorduğum soruyla birlikte Melis'in derin nefes aldığını duydum.
"Az kaldı bebeğim zaten yarın haftasonu iki gün okula gitmeyeceksin sonra ben geliceğim zaten" gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
"Gerçekten iki gün sonra gelicek misin?" Heyacanla doğrulup gülümsedim "evet aşko geliceğim" kendimi tutamayıp "Her şeyi anlatacaksın her ne olursa olsun yanındayım tamam mı?" Dedim.
Karşıdan gelen yanıt sessizlikten başka bir şey değildi. Huzursuzca iç çekip "Seni çok seviyorum asla unutma olur mu sen benim en karanlık vaktimde gelen meleksin. Her ne olursa olsun sonu ölüm bile olsa ben her daim seninleyim. Melis'im geldiğinde her şeyi anlatacaksın kendini hazırla buna çünkü hiç iyi şeylerin olduğunu hissetmiyorum ve bu beni mahvediyo. İyi geceler Gök yüzlüm"
"Seni çok ama çok seviyorum iyi geceler Ay yüzlüm gelince her şeyi anlatacağım ama sende şunu bil her ne olursa olsun asla seni bırakmayacağım ne dirimde ne ölümde hep kalbinde olacağım ve hep kalbimde olucaksın tamam mı? Gelince bol bol vakit geçirir dertleşiriz zaten hadi uyu"
"Binlerce kez iyi geceler sana"
"Binlerce kez beter olsun gece eğer senin ışığın yoksa" dedikten sonra telefonu kapattım.
Yatağıma girip başımı pencereye doğru çevirmemle gözyaşlarım tekrardan akmaya başladı.
Hiç normal şeyler olmuyordu. Ve bu beni her nefes alışımda daha da çok korkutuyordu bir şeylere geç kalmaktan ölesiye korkuyordum...
İki kız geceye karşı gözyaşlarıyla beraber uykuya daldı. Gökyüzünde parlayan ay ikisininde yüzüne yansıyordu.
Birbirine bağlı bu iki kız en büyük kaybedişi yaşamaya hazır mıydı?
Belki de en büyük kazanışlar, en büyük kaybedişlerden sonra geliyordu..
.
.
.
Anka ve Melis dostluğu hep hayalimde kurduğum bir dostluktu ve bu dostluğu sizlere sunmak istedim. Umarım kalbinizi yumuşatan bir dostluktur. Ve umarım istediğiniz tarzda dostluklar edinirsiniz :)Anka&Melis dostluğu hakkında düşünceleriniz?
Melis'in hastalığı hakkında düşünceleriniz? Sizce nasıl bir ilerleyişi olucak?
Anka sizce bu duruma nasıl bir tepki verir?
Anka hakkında düşünceleriniz?
✨Soru Köşesi= Bir arkadaşlıkta önem verdiğiniz ilk şey?
O zamannnn MUTLU KALIN,HUZURLA KALIN VE EN ÖNEMLİSİ SAĞLICAKLA KALIN 💜
-LİNDA 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA
Teen FictionHAYAT ENGEL TANIMAZ SERİSİ -1- "Efsanelere göre Anka kuşu öleceğini hissettiği zaman kendisine ağacın kuru dallarından bir yuva yapar ve hiçbir zaman ne olduğu anlaşılmayan bir yapışkanla yuvayı sıvar, yuvanın içinde ölümü beklermiş. Ta ki güneş büt...