16.Bölüm🌸

682 52 5
                                    

Birbirlerine sarılan ikili paytak adımlarla onlara ilerleyen Ege'den habersizce mışıl mışıl uyuyordu.

Üzerlerine çıkmaya çalışan Ege sayesinde uyanıp doğruldular.

Arkadan Sevda hanım'ın bağırması geliyordu. Melis yüzünü buruşturup yeniden uyumaya çalıştı.

Anka zaten uyku sersemliği ile olanları anlamakta zorluk çekiyordu.

"Kalkın kızlar! Bugün hastaneye gideceğiz tahlilleri öğrenmek için hadii" Melis oflayıp ayağa kalktı.

Anka kendini yeniden yatağa bırakmak istemişti fakat Ege sağolsun sırtına çıkmaya çalışınca yatmaktan vazgeçmek zorunda kalmış oldu.

Sırıtıp Ege'yi kucağına aldı. "Melis kardeşin elimde eğer alırsan onu öldürmem" Kıkırdayan Ege'yle birlikte Anka da sırıttı.

"Al senin olsun valla hiççç şuan ablalık modunda değilim." Anka gözlerini devirip ayağa kalktı. Ege'yi de kucağına aldı.

"Ne zaman modunda oldun ki zaten" kaçar adımlarla mutfağa ilerledi. Melis büyük ihtimalle arkasından söyleniyordu.

Eğlenceli geçen kahvaltıdan sonra Sevda hanım tahlil sonuçlarını almak için hastaneye gitti.

Kızlar odada oturup her şeyden habersiz konuşurken Sevda hanım çoktan her şeyi öğrenmişti bile.

Gözyaşları yanaklarından akarken bakışları sadece tek bir yere odaklıydı. Kızının kanser sonucunda...

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

Sevda hanım eve geldikten sonra kızına sıkıca sarıldı.

Anka o sırada olana anlam vermeye çalışıyordu.

Çünkü annesinin ağladığını hissediyordu. Salona geçtiklerinde Sevda hanım iç çekti.

Kızına bakıp "Anneciğim şimdi sana bir şey söylemem lazım ama korkma tamam mı biz beraber çok güçlüyüz" Melis merakla annesine bakıyordu.

Anka'nın yapabildiği tek şey Melis'in elini tutarak ona destek olmaya çalışmaktı.

"Bebeğim sen hastasın ama iyileşeceksin tamam mı?"

Melis korkuyla gerildi. "Ne hastası anne?"

Sevda hanım gözlerini hızla kaçırıp "Kansersin anneciğim.. dedenin hastalığından"

Melis şaşkınlıkla birlikte dolan gözleriyle annesine ilerledi "Anne ne diyorsun saçlarım gidicek mi? İyide dedem öldü bende mi öleceğim?"

Melis'in dediği ile Anka hıçkırarak ağlamaya başladı. " Hayır anneciğim deden yaşlıydı sen gençsin ölemezsin çocuklar melek ölmezler sadece saçların gidicek ama her şey düzelicek tamam mı?"

Melis yanaklarından akan yaşlarla birlikte olduğu durumu yavaş yavaş algılamaya başladı.

"Üzülme Melis bende senle saçımı keserim olur mu? Hem kan kardeş olduk şimdi saç kardeşte oluruz olur mu?"

Anka'nın titreyen dudaklarından dökülen cümle ile birlikte Melis sarsılarak ağlamaya başladı. Anka hızlıca Melis'e sarıldı.

Birlikte ağlayan ikiliye, bakan iki anne gözyaşları içindeydi....
.
.
.
Evetttt geçmiş bitti şuanlık sürekli geçmiş yazarak sizi sıkmak istemiyorum bu yüzden arada belki yine geçmiş eklerim ama bundan sonra ki bölümler şimdiki zamandan olucak bilginiz olsunn💞

Bölüm hakkında düşünceleriniz??

💖Soru köşesi: Zengin olup mutsuz olmak mı? Fakir olup mutlu olmak mı??

O zamannnn Mutlu kalın,huzurla kalın ve en önemlisi Sağlıcakla kalın 🤍
-LİNDA 🌸

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin