15.Bölüm🌸

725 52 5
                                    

Geçmiş

5 yıl sonra(14 yaşlarında)

İki kız bahçede salıncağa oturmuş derin bir sohbet ederken Melis'in burnu kanamaya başladı.

Melis elini burnuna götürünce gördüğü şeyle öylece kalakaldı

. Anka Melisten ses gelmediğini duyunca merakla Melis'e elini uzattı. Eline damlayan şey ile gözleri kocaman açıldı.

"Melis senin burnun mu kanıyor yoksa sümük mü?" diye sorduktan sonra Melis koluyla burnunu silip "Birden burnum kanamaya başladı anlamadım bende gel annemlerin yanına gidelim" dedikten sonra ayağa kalkıp Anka'nın koluna girmesini bekledi.

Anka  korkuyka doğrulup hızla Melisle eve girdi. Sevda hanım ve Melek hanım Melisi öyle görünce korkuyla ayağa kalktı.

Sevda hanım Melis'in yanına hızla gidip masanın üzerinde ki peçeteyi burnuna tuttu.

Bir haftadır aralıksız burun kanaması yaşayan kızı için tedirgin olup hastaneye gitmelerini gerektiğini söyledi.

Anka ısrarla "Bende gelmek istiyorum kardeşimi yalnız bırakmam" deyip annesini ikna etti ve birlikte hastaneye gittiler.

Doktor tahlil sonuçlarının yarın çıkacağını söyledikten sonra birlikte eve döndüler.

Anka üzgünce "Melis bizde kal bugün sarılarak uyuyalım olur mu?" dedikten sonra tebessüm etmeye çalıştı.

Melis'in keyfinin yerine gelmesini istiyordu her ne kadar çok fazla üzgün olsa da Melis'i mutlu etmek istiyordu.

Birlikte yatağa zıpladılar. Üç sene önce kendileri için seçtikleri şarkıyı söylerken el ele tutuştular.

Melis şarkıyı söylemeyi bırakırken Anka söylemeye devam etti gözleri kapanmadan önce şarkının son cümlesi dudaklarından yavaşça döküldü "Güneş parladığında, biz beraber parlayacağız"..

Ertesi günün büyük bir acı ile dolu olacağını bu ikili nerden bilebilirdi ki?..
.
.
.
Evet kızların son bir geçmişleri kaldı bir daha ki bölüm yine geçmiş olur büyük ihtimalle. Sonra yavaş yavaş olaylara giriş yapacağız komik eğlenceli sahnelere de tanık olacaksınız rahat olun. Bu kitapta kaos,komedi,duygusallık her şey var bu yüzden her an her şey olabilir :D

ANKA AİLESİNE ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ ✨✨

Bölüm hakkında düşünceleriniz

✨Soru Köşesi: Kurgum hakkında düşünceleriniz?(Olumlu-Olumsuz fark etmez argo şeklinde  ifade etmediğiniz sürece eleştiriye açık bir insanım zaten bu şekilde insanlar kendilerini geliştiriyor☺️ Argo kullanarak eleştirmek sadece zavallı, kendini ifade edemeyenlerin işi olduğu için bu tarz kişileri engelleyeceğimden emin olabilirsiniz)

O zamannnn MUTLU KALIN,HUZURLA KALIN VE EN ÖNEMLİSİ SAĞLICAKLA KALIN 💜
-LİNDA 🌸

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin