Kepala terasa sakit. Dengan perlahan perlahan aku buku mataku. Bola mataku memandang sekeliling. Tempat ini terasa familiar. Terus ingatan lama muncul kembali. Hati jadi berdebar. Adakah perkara yang sama berulang kembali? No no! Please...
Pintu ditendang kasar dari luar. Muncul Brian bersama konco konconya. Senyum sinisnya ditayang. Ya Tuhan aku takut tengok muka itu. Orang yang sama yang cuba bunuh aku 2 tahun lepas.
"Kau nak apa Brian? Lepaslah aku"
Aku cuba merayu. Dia melangkah dekat pada aku. Rambut aku ditarik dengan kasar.
"Aku dah warning kau hari tu. Kenapa kau still degil hah!"
Dia tengking aku. Air mata yang ditahan mengalir. Yes aku seorang perempuan yang lemah. Aku gagal protect diri aku sendiri.
"Please lepaskan aku" rayuku lagi.
Kali ni dia lepas rambutku dan senyum sinis ditayang.
"Bodohlah kalau aku lepaskan kau. Hey pempuan! Kau plan apa dengan setan tu hah?!"
Okey yang ni aku tak faham. Siapa setan yang dia maksudkan tu.
"Aku tak tahu Brian. Please lepaskan aku"
"Hey! Kau jangan bodohkan aku! Aku nampak kau selalu jumpa dengan si captain bodoh tu"
Hyunsuk? Maksud dia Hyunsuk ke?
"Apa kau cakap ni Brian?"
"Sial la kau!"
Dia tampar pipi aku sekuat yang mungkin. Sakit tu hanya Tuhan yang tahu. Brian sudah bertukar jadi devil. Dan aku tak rasa yang aku akan selamat lepas ni. Someone please safe me.
"Kau jujur dengan aku pempuan! Apa plan kau dengan si Hyunsuk?"
Aku menggeleng kepala bersama air mata yang berjurai turun.
"Sumpah aku tak tahu apa apa Brian. Aku tak faham apa yang kau cakap"
Muka dia berubah bengis. Kali ni perutku ditendang dengan kuat. Sakitnya!
"Dalam masa dua jam aku akan datang lagi tanya benda yang sama pada kau. Dan kalau kau still sama macam ni, ni peluru dalam pistol ni akan tembus kepala kau. Ingat tu!"
Brian menghempas pintu. Tinggal lah aku seorang diri lagi. Aku menangis semahunya. Siapapun tolonglah selamatkan aku. Aku takut sangat.
Brian orangnya kejam. Bunuh itu perkara yang mudah bagi dia. Dan dia selalu maksudkan apa yang dia cakap.
Dua tahun lalu dia cuba lakukan benda yang sama pada aku tapi kakakku bersama team nya berjaya temui aku. Dan aku sangat bersyukur masa itu. Tapi sekarang sangat tidak mungkin kakakku tahu yang aku diculik.
Dan sekarang aku hanya mampu berdoa yang ada orang akan datang selamatkan aku kejap lagi.
Tiba tiba seseorang menendang pintu dari luar dengan kasar. Bola mataku automatik membesar. Brian bersama seorang lelaki. Lelaki yang sangat aku kenal.
"Hyunsuk?!"
"See! Kau kenal setan ni tapi kenapa aku tanya tadi kau tak jawab. Kau memang sial la pempuan!"
Brian tengking aku.
Aku pandang Hyunsuk dan dia juga buat benda yang sama. Pandangan dia seolah olah memberitahuku yang everything will be fine. Tapi bila melihat pistol diacu pada kepala Hyunsuk, aku menggeleng kepala dengan perlahan.
"Kau jangan risau, dua dua aku bunuh kejap lagi. Tapi ikut turn. First sekali musuh lama aku"
Brian pandang Hyunsuk.
"Farewell dude!"
...
YOU ARE READING
Mrs. Hacker | CHOI HYUNSUK
Action"Oh jadi awak fikir sayalah yang buat semua ni? Sangat cerdik awak. Otak letak kat mana, kat lutut!" "Hey pempuan! Kau jangan cabar kesabaran aku. Aku nak kau delete apa yang kau buat tadi. Aku tahu otak kau ni Tuhan dah terlebih bagi, tapi kau bodo...