empty words are evil.
________________________________
«Δεν μπορώ να το πιστέψω.» Παραδέχομαι έκπληκτη και μου ξεφεύγει ένα αναφιλητό.
«Ποιος νομίζει ότι είναι! Είναι τρόπος αυτός;» Αναρωτιέται η Emma, σηκώνοντας τα χέρια της δραματικά στον αέρα.
«Εγώ ευθύνομαι γι' αυτό, Em. Ο νέος Blake είναι δικό μου δημιούργημα.» Ξεσπάω πια σε κλάματα, αδιαφορώντας για τα βλέμματα του κόσμου.
«Val, άκουσε με! Κοίτα με!» Πιάνει το πρόσωπο μου στα χέρια της, αναγκάζοντας με να την κοιτάξω.
«Φταις που του έκρυψες ένα σοβαρό θέμα και έχεις κάθε δικαίωμα να το κάνεις, αν δεν νιώθεις έτοιμη. Είναι το μόνο σου λάθος.» Παίρνει μια ανάσα και συνεχίζει με έντονο τόνο,
«Ο κόπανος που είδαμε μέσα, είναι δημιούργημα του Blake, όχι δικό σου. Λοιπόν, τώρα σταμάτα το κλάμα και την αυτολύπηση και πάνε μέσα να του δείξεις ποια στο καλό είναι η Valerie Henderson! Αρκετά έκλαψες τόσους μήνες.»
Σκέφτομαι για λίγο τα λόγια της.
Έχει δίκιο.
«Ποιος στο διάολο νομίζει ότι είναι και μου μιλάει με αυτόν τον τρόπο!» Φωνάζω όταν επιτέλους βγαίνω από τον βούρκο μου.
«Παρακαλάω για μια μικρή επικοινωνία τόσους μήνες, ενώ αυτός δεν έχει προσπαθήσει καν, και κατηγορεί εμένα πως δεν νοιάζομαι! Τι πάει στραβά μαζί του;» Συνεχίζω να βγάζω από μέσα μου τον θυμό.
«Ακριβώς! Πήγαινε μέσα και ζήτησε του να μιλήσετε. Γυρίζει και συμπεριφέρεται σαν να μην υπήρξες ποτέ! Αυτή είναι η αγάπη του;» Χλευάζει και κουνώ το κεφάλι μου συμφωνώντας μαζί της.
«Και από το πρωί με απαξιώνει και με προσβάλλει.. Λες... λες και είμαι ένα τίποτα!» Είμαι πανέτοιμη για την μάχη που πλησιάζει.
«Τι συμβαίνει;» Μια ανδρική φωνή μας διακόπτει∙ ο Andrew. Τον είχα προσκαλέσει για να μου κάνει παρέα, αφού η Emma θα σαλιάριζε με τον David.
«Τίποτα, Andrew.» Τον καθησυχάζω και κάνω νόημα στην φίλη μου να μην μιλήσει, αλλά αυτή ανοίγει διάπλατα τα μάτια της, πιέζοντας με να πω.
«Δείχνεις σέξι, Andrew.» Σχολιάζει η Emma και της κλείνει το μάτι.
Εκτός από εμένα, κανείς άλλος από την παρέα δεν γνωρίζει ότι τον Andrew τον ελκύουν περισσότερο οι άντρες. Με είχαν ρωτήσει επανειλημμένα γιατί δεν προσπαθώ μαζί του, αλλά δεν απαντούσα.
YOU ARE READING
The American boy.
Teen Fiction«Προσπάθησε να τρέξει μακριά μου, μα ξέχασε πως ήμουν μέσα του.» [𝚂𝚎𝚚𝚞𝚎𝚕 𝚘𝚏 𝚃𝚑𝚎 𝙴𝚞𝚛𝚘𝚙𝚎𝚊𝚗 𝙶𝚒𝚛𝚕] 2021 © Don't copy the story.