*Ξέρω ότι το κόβω στο καλύτερο και ότι αυτό το κεφάλαιο ίσως είναι βαρετό, αλλά είμαι πολύ κουρασμένη για να το συνεχίσω. Γνωρίζετε ότι μετά από ένα βαρετό κεφάλαιο, ακολουθεί πάντοτε κάτι καλό, γι' αυτό μείνετε συντονισμένες μέχρι το Σάββατο για την συνέχεια!*
«Θα παίξουμε αγόρια – κορίτσια;» Ρωτάει ο Josh, συμπαίκτης των παιδιών.
«Κάποιος έξυπνος είχε μια καλύτερη ιδέα.» Γκρινιάζει ο David και χαρίζει στον Blake ένα δολοφονικό βλέμμα.
«Ανάμεικτα. Θα χωριστούμε σε δύο τυχαίες ομάδες. Διαλέγω Valerie.» Όταν οι λέξεις βγαίνουν από το στόμα του, τινάζει τους ώμους και ισιώνει το κορμί του. Όταν κουνάει το κεφάλι του για να πάω προς το μέρος του, υγραίνω τα χείλη μου από το θέαμα.
«Εγώ την Emma.» Λέει ο David και μουρμουρίζω πίσω από τον Blake, «Την διάλεξες και κάπου»
Ο Blake άκουσε το σχόλιο μου και έσκυψε στο αυτί μου για να μου ψιθυρίσει.
«Μην θυμώνεις, μικρή» Με καθησυχάζει και εγώ σταυρώνω τα χέρια παραπονεμένη. Αυτός γελά παρασύροντας κι εμένα και, προτού επιστρέψει ξανά μπροστά, μπλέκει τα δάχτυλα του με τα δικά μου. Ξέρει τι να κάνει για να με ηρεμήσει.
Το επόμενο δίλεπτο χωριζόμαστε σε ομάδες και παίρνουμε τις θέσεις μας για το παιχνίδι.
«Να είσαι πίσω μου ή απέναντι μου. Ο David δεν υποπτεύεται ποτέ την προσποίηση, οπότε αν είσαι πίσω μου μπορώ να σου δώσω πάσα. Για να μπορέσεις να ξεγελάσεις τον Alex και να βάλεις γκολ, βάλτο από τα πλάγια, τον αγχώνει περισσότερο από ότι το κέντρο. Αν δυσκολεύεσαι, δώσε πάσα σε εμένα.» Ο Blake μου δίνει ψιθυριστά συμβουλές και μου δείχνει στα κλεφτά το σημείο που τον βολεύει για να βάζει γκολ.
«Ξεκόλλα τα χείλη σου από την Val και πάμε!» Ακούω τον Alex να πειράζει τον φίλο του και ανταλλάσσουμε χαμόγελα πριν απομακρυνθούμε.
Παίζουμε για περίπου μία ώρα ασταμάτητα και είμαστε ισοπαλία. Ο Blake έβαλε δυο γκολ, ο David από την άλλη ομάδα το ένα και ο Noah το δεύτερο.
Με την ομάδα μου υπήρχε χημεία και συνεννόηση, ανταλλάσσαμε ματιές και κάναμε νοήματα ο ένας στον άλλον που οι αντίπαλοι δεν έβλεπαν.
Το πρώτο μισάωρο μπήκαν κοπέλες στο τέρμα για να είναι πιο δίκαιο. Εδώ και ώρα όμως, βρισκόταν ο Alex στο αντίπαλο τέρμα. Ο Blake έκανε ξανά το κόλπο με την μπάλα που μου έδινε προς τα πίσω, επομένως την έπιασα αμέσως και έτρεξα γρήγορα ως την απέναντι πλευρά. Έδωσα πάσα στον Josh όταν αντιλήφθηκα ότι κάποιος είναι πίσω μου, αυτός προχώρησε λίγο περισσότερο και κλώτσησε την μπάλα ξανά σε εμένα. Ήμουν στο κατάλληλο σημείο για να βάλω το γκολ, αλλά έτσι όπως έτρεχα, κάποιος κατά λάθος με έριξε κάτω.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The American boy.
Genç Kurgu«Προσπάθησε να τρέξει μακριά μου, μα ξέχασε πως ήμουν μέσα του.» [𝚂𝚎𝚚𝚞𝚎𝚕 𝚘𝚏 𝚃𝚑𝚎 𝙴𝚞𝚛𝚘𝚙𝚎𝚊𝚗 𝙶𝚒𝚛𝚕] 2021 © Don't copy the story.