*Μάντεψε ποια νόμιζε χθες ότι ανέβασε κεφάλαιο, αλλά πάτησε αποθήκευση αντί δημοσίευση! 😂*
Απομακρύνομαι από τα χείλη του και ανοίγω αργά τα μάτια μου, κοιτώντας τον υπνωτισμένη.
Νιώθω πιο ήρεμη απ' ότι πριν. Το φιλί του βοήθησε αρκετά...
Άραγε με φίλησε επειδή το ήθελε ή επειδή ένιωθε την ανάγκη να αποδείξει κάτι;
Ο τρόπος που με φίλησε, τα λόγια του, αλλά και η αποφασιστικότητα στον τόνο της φωνής του, δεν θα έπρεπε να μου αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης.
Το βλέμμα μου γίνεται πιο έντονο και εξεταστικό και ο Blake χαμογελά αχνά.
«Σε μισώ» Ψιθυρίζω και αυτή την φορά κάνει το γέλιο του πιο αισθητό. Ξύνει το πίσω μέρος του λαιμό του, κοιτώντας μακριά από εμένα, έπειτα όμως ξανά γυρίζει το βλέμμα του σε εμένα.
«Τα αισθήματα είναι αμοιβαία, Henderson» Λέει και νιώθω έναν κόμπο στο στομάχι. Δεν μπορώ να συγκρατήσω το χαμόγελο μου, και γι' αυτό κοιτώ πίσω του.
«Θα έρθεις αύριο στον αγώνα;» Ρωτά μετά από λίγο. Ύστερα από τον καβγά το πρώτο πράγμα που σκέφτηκε είναι αν θα πάω στον αγώνα;
«Η ιδέα να σε βλέπω να σέρνεσαι είναι δελεαστική.» Κουνώ το κεφάλι μου και σταυρώνω τα χέρια μου. Ο Blake γελά, σηκώνοντας τα φρύδια του έκπληκτος ενώ εγώ χαμογελώ ειρωνικά.
«Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να προσβάλλεις έναν άριστο ποδοσφαιριστή, μικρή;» Σμίγει τα φρύδια του και με πλησιάζει, αλλά δεν χάνω το θάρρος μου. Το χαμόγελο του είναι πέρα για πέρα ελκυστικό και με κάνει να λιώνω.
«Δεν βλέπω κανέναν άριστο ποδοσφαιριστή εδώ γύρω.» Κοιτώ τριγύρω.
«Δεν κουράζεσαι ποτέ;» Αναρωτιέται αγανακτισμένος, όσο τρίβει τα μάτια του.
«Δεν σταματώ όταν κουράζομαι, αλλά όταν τελειώνω.» Δηλώνω με την σειρά μου και αυτός με πλησιάζει περισσότερο. Νιώθω την καρδιά μου να χτυπά πιο δυνατά.
«Τα λέμε αύριο στις 3, μικρή. Μην αργήσεις» Ψιθυρίζει στο αυτί μου και θέλω να τον φιλήσω ξανά, αλλά συγκρατούμαι.
«Στις 4, λοιπόν.» Αντιμιλάω και τον ακούω να μουρμουρίζει «απίστευτη» καθώς κλείνει την πόρτα πίσω του.
[...]
Πράγματι, φθάνω στο γήπεδο στις 4.
Έβαλα την Emma χθες να ψαρέψει τον David για το πότε θα παίξει ο καθένας τους και έτσι έμαθα ότι ο Blake θα παίξει μετά το ημίχρονο.
أنت تقرأ
The American boy.
أدب المراهقين«Προσπάθησε να τρέξει μακριά μου, μα ξέχασε πως ήμουν μέσα του.» [𝚂𝚎𝚚𝚞𝚎𝚕 𝚘𝚏 𝚃𝚑𝚎 𝙴𝚞𝚛𝚘𝚙𝚎𝚊𝚗 𝙶𝚒𝚛𝚕] 2021 © Don't copy the story.