Πέρασαν δύο μέρες από την δήλωση του David, ότι ο Blake δεν συγκεντρωνόταν στο παιχνίδι εξαιτίας μου, αλλά ακόμη τριγυρνάω στους διαδρόμους της σχολής με ένα τεράστιο χαμόγελο, μιας που είναι το πιο ευχάριστο νέο που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό.
Κατάλαβα ότι συνεννοήθηκαν μεταξύ τους να με ψαρέψουν, δεν νομίζω όμως ότι ήταν στα σχέδια του David να μου αποκαλύψει κάτι τέτοιο. Όταν μου το είπε η Emma δεν έδωσα μεγάλη σημασία, πίστευα ότι μου το λέει για να νιώσω καλύτερα ή ότι ήταν η ιδέα της και το μεγαλοποιούσε. Το να ξεφύγει από τον David, με κάνει να πιστεύω πως πράγματι έδειξε ενδιαφέρον.
Οι χτύποι της καρδιάς μου αυξάνονται κάθε φορά που φέρνω τα λόγια του ξαδέρφου μου στο μυαλό μου και νιώθω σαν μια ερωτευμένη έφηβη.
«Γη καλεί Valerie» Η Emma κουνά τα χέρια της μπροστά στο πρόσωπο μου. Σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω πολλά ζευγάρια μάτια να με κοιτάνε. Μεταξύ αυτών, και του Blake.
Ξαφνικά, νιώθω ντροπιασμένη.
«Πού ταξιδεύεις εσύ χαμογελώντας;» Ρωτά ο Alex.
«Πουθενά. Τι λέγαμε;» Προσπαθώ να αλλάξω θέμα. Ο Blake ψαχουλεύει το κινητό του αδιάφορος.
«Θα έρθεις το απόγευμα κινηματογράφο;» Δεν προλαβαίνω να απαντήσω, διότι μια φωνή με διακόπτει.
«Δεσποινίς Henderson, έχετε δυο λεπτά;» Ο Christian με ρωτά και η προσοχή του Blake αποσπάται.
«Έρχομαι.» Νεύω και πλησιάζω προς το μέρος του. Η απόσταση είναι αρκετή για να μην μας ακούσει η παρέα μου.
«Έχεις κανονίσει κάτι για το απόγευμα; Θα επικοινωνήσω με την Amare στις 5 και μου είχες αναφέρει ότι θες να την γνωρίσεις.» Προτείνει και τα μάτια μου λάμπουν από ενθουσιασμό.
«Το ρωτάς; Θα το ήθελα πάρα πολύ!» Συμφωνώ χαμογελαστή και γράφει την διεύθυνση του σπιτιού του στο κινητό μου.
Όταν επιστρέφω στην παρέα μου, ο Blake έχει ήδη φύγει.
«Τι σε ήθελε;» Ο David σηκώνει το φρύδι του.
«Δεν σε αφορά.» Του βγάζω τη γλώσσα.
«Θα έρθεις τελικά;»
«Έχω κανονίσει.» Λέω τελικά.
[...]
Το σπίτι του Christian απέχει περίπου είκοσι λεπτά από το δικό μου. Δίνω τα χρήματα στο ταξί και έπειτα ψάχνω το κτίριο. Ο Christian με ενημέρωσε πριν λίγο ότι είναι το κτίριο με τον αριθμό «53» και βρίσκεται στον έβδομο όροφο. Λίγο προτού φτάσω στην είσοδο, εμφανίζεται μια γυναίκα μεγαλύτερη από εμένα, φορτωμένη με πολλές σακούλες.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The American boy.
Genç Kurgu«Προσπάθησε να τρέξει μακριά μου, μα ξέχασε πως ήμουν μέσα του.» [𝚂𝚎𝚚𝚞𝚎𝚕 𝚘𝚏 𝚃𝚑𝚎 𝙴𝚞𝚛𝚘𝚙𝚎𝚊𝚗 𝙶𝚒𝚛𝚕] 2021 © Don't copy the story.