Κεφάλαιο 18.

164 21 13
                                    


Όλοι μιλάνε 

και ο καθένας ακούει 

μονάχα τη δική του φωνή. 

______________________________________

Προσπάθησα να ξεφορτωθώ από πάνω μου το βάρος, αλλά δυο χέρια με εμπόδισαν, σφίγγοντας με περισσότερο.

«Blake» Γκρινιάζω και τον ακούω να γελά ανάμεσα στα φιλιά του. Του αρέσει να με φιλάει στον λαιμό, και για να είμαι ειλικρινής, είναι μια από τις αγαπημένες μου συνήθειες.

«Δεν πας πουθενά» Ανακοινώνει και βολεύεται καλύτερα στο στήθος μου. Ακουμπώ με τα δάχτυλα μου τα μαλλιά του και τα χαϊδεύω απαλά.

«Πώς κοιμήθηκες;» Ρωτάω χαρούμενα. Ήταν το πρώτο βράδυ μετά από καιρό που κοιμήθηκα τόσο ήρεμα.

«Με κλωτσούσες συνέχεια» Παραπονιέται και σηκώνει το κεφάλι του για να με κοιτάξει. Πλησιάζει το πρόσωπο μου και μου φιλά το μάγουλο. Πώς γίνεται να είναι τόσο γλυκός;

«Μάλλον δεν σε ήθελα.» Ανασηκώνω τους ώμους μου αδιάφορα παίζοντας το χαλαρή.

«Πολύ καλά» Λέει με ένα απειλητικό ύφος και εγώ σμίγω τα φρύδια μου.

Δεν προλαβαίνω να τον ρωτήσω και αρχίζει να με γαργαλά στην κοιλιά. Τα γέλια μας αντηχούν σε όλο το σπίτι και προσπαθώ να του ανταποδώσω το γαργαλητό, αλλά μάταια. Είναι πιο δυνατός από εμένα. 

Λίγο αργότερα, η Emma μας φωνάζει για πρωινό. Πηγαίνω πρώτη στο μπάνιο και αφού πλυθώ, επιστρέφω στο δωμάτιο για να βάλω κάτι πρόχειρο. Ο Blake βρίσκεται ήδη στην κουζίνα με τους υπόλοιπους. Φοράω μια γκρι φόρμα, ένα άσπρο μπλουζάκι και μια μπορντό πλεκτή ζακέτα και πιάνω τα μαλλιά μου ουρά. Προτού φύγω από το δωμάτιο μου, μπαίνει μέσα η Emma.

«Έκλεισα ραντεβού στις 12. Θα έρθεις, έτσι δεν είναι;» Είναι το πρώτο πράγμα που λέει μόλις μπει.

«Φυσικά και θα έρθω. Em, μήπως όμως να το πεις στον David πριν πας;» Αν μου συνέβαινε κάτι παρόμοιο, ο Blake θα ήταν ο πρώτος που θα το μάθαινε. Από την άλλη, τώρα τελευταία τα πράγματα μεταξύ τους δεν πάνε πολύ καλά.

«Όχι, σε καμία περίπτωση. Είμαστε λίγο περίεργα με τον David και νομίζω πως έχουμε ξενερώσει και οι δυο. Δεν ξέρω και πως θα αντιδράσει» Μου εξηγεί και νεύω καταφατικά το κεφάλι μου. Αφού αυτό θέλει, δεν μπορώ να επέμβω περισσότερο.

The American boy.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant