Ένα μικρό bonus κεφάλαιο μέχρι να ετοιμάσω το POV του Blake! Ξέρω ότι περιμένατε γι' αυτήν την στιγμή, οπότε απολαύστε!
«Blake!» Τον ακολουθώ με γοργό ρυθμό και προσπαθώ να τον φτάσω. Δεν μου δίνει καμία σημασία και συνεχίζει ακάθεκτος την διαδρομή του μέχρι την εξώπορτα.
Τα αγριεμένα μάτια του σκανάρουν εξονυχιστικά τον χώρο προκειμένου να τον βρει. Τα βήματα των αγοριών ακούγονται στο βάθος και γυρίζω να τους αντικρίσω∙ αποδείχτηκε μεγάλο λάθος, γιατί ο Blake εξαφανίστηκε από μπροστά μου εντοπίζοντας τον Theo.
Ωχ, όχι.
Τρέξαμε και οι τρεις προς το μέρος τους, μα ήταν ήδη αργά. Ο Blake είχε προλάβει να τον χτυπήσει δυνατά στο μάτι. Μια κραυγή πόνου βγήκε από το στόμα του Theo, μα ο Blake δεν έδειξε έλεος, συνέχισε να γδέρνει και να χτυπά το σώμα του λυσσασμένα.
«Μην διανοηθείς να την ξανά ακουμπήσεις, αρχίδι» Φωνάζει έξαλλος και ο David με τον Alex προσπαθούν να τον πιάσουν, αλλά τους ξεφεύγει.
«Αυτή μου το ζήτησε» Τολμά να ξεστομίσει και ο Blake τον κολλάει στον τοίχο πιάνοντας τον από τον λαιμό.
«Μείνε μακριά της αν θες να ζήσεις. Το κατάλαβες;» Φωνάζει μπροστά στο πρόσωπο του και εκείνος γελά ειρωνικά με το αίμα να τρέχει από το στόμα του.
«Έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς, έτσι δεν είναι, Val;» Με προκαλεί και τους πλησιάζω περισσότερο.
«Δεν έχω τίποτα μαζί σου» Ξεκαθαρίζω.
«Μην πλησιάζεις, Valerie.» Προειδοποιεί ο Blake όμως δεν τον ακούω και πιάνω το μπράτσο του, αναγκάζοντας τον να με αντικρίσει. Δεν το κάνει.
«Blake» Παρακαλώ αλλά δεν υπακούει και η γροθιά του συναντά το μάγουλο του.
«Κατάλαβες;» Επαναλαμβάνει αναμένοντας απάντηση.
«Θα το δούμε αυτό» Λέει ο Theo και ο Blake εξαγριώνεται. Το θράσος του δεν έχει όρια.
«Blake, κοίτα με» Απαιτώ και μπαίνω ανάμεσα τους. Ο Alex βρίσκει την ευκαιρία και τον πιάνει από τους ώμους και εγώ αρπάζω το πρόσωπο του στα χέρια μου για να τον πείσω να με κοιτάξει.
«Μην του δίνεις αυτήν την ευχαρίστηση, πετυχαίνει αυτό που θέλει με το να νευριάζεις.» Θέλω να έρθει στα λογικά του και να το αντιμετωπίσει πιο ψύχραιμα, μπορεί να βρει τον μπελά του.
«Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σε αγγίζει.» Σφίγγει τα δόντια του από τα νεύρα. Σαν να το κάνει εικόνα στο μυαλό του και η σκέψη να τον αρρωσταίνει, προσπαθεί πάλι να πάει κοντά του, αλλά ο Alex τον συγκρατεί.
Αφού δεν έπαιρνε από λόγια, θα δοκίμαζα τον αντιπερισπασμό. Όρμησα στα χείλη του τυλίγοντας τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και εκείνος ανταποκρίθηκε κατευθείαν πιάνοντας την μέση μου σφιχτά. Τόσο σφιχτά, σαν να νόμιζε ότι αν χαλαρώσει το άγγιγμα του, θα με χάσει για πάντα.
Έβγαλε έναν αναστεναγμό και το σώμα του χαλάρωσε όταν έβαλα την γλώσσα μου στο στόμα του. Τοποθέτησε το ένα χέρι στο πρόσωπο μου και συνέχισε να με φιλά λυσσασμένα, σαν να ήταν η τελευταία φορά που θα μπορούσε να γευτεί τα χείλη μου.
Απομάκρυνα το πρόσωπο μου από το δικό του για να κοιτάξω ευθεία στα μάτια του.
«Δεν θα σε φιλάει κανένας άλλος εκτός από εμένα.» Η φωνή του βραχνή και ο τόνος του απόλυτος, δεν σήκωνε αντιρρήσεις.
___________________________________
Μέσα στο ΣΚ θα ανέβει το επόμενο.
Και θα είναι... φωτιά! 🔥
YOU ARE READING
The American boy.
Teen Fiction«Προσπάθησε να τρέξει μακριά μου, μα ξέχασε πως ήμουν μέσα του.» [𝚂𝚎𝚚𝚞𝚎𝚕 𝚘𝚏 𝚃𝚑𝚎 𝙴𝚞𝚛𝚘𝚙𝚎𝚊𝚗 𝙶𝚒𝚛𝚕] 2021 © Don't copy the story.