Επόμενο κεφάλαιο.

170 19 4
                                    

Καλησπέρα σε όλους και όλες ❤️

Ελπίζω να περνάτε καλά και να ξεκουράζεστε!

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ψήφους και τις προβολές, τα σχόλια και την αγάπη που δείχνετε στην ιστορία μας.

Θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη που δεν είμαι συνεπής και αργώ να ανεβάσω κεφάλαια.

Τις τελευταίες 16 μέρες τις πέρασα υπό διαρκή πίεση, στρες και άγχος. Είχα πάρα πολύ διάβασμα (10 ώρες καθημερινά), εργασίες και παρουσιάσεις, σε σημείο, μάλιστα, να εμφανίσω συμπτώματα υπερκόπωσης (αναμνήσεις από την τρίτη λυκείου 😂).

Όπως καταλαβαίνετε, χρειαζομουν ένα μικρό διάλειμμα από τον υπολογιστή και τις υποχρεώσεις μου. Δεν ήταν εύκολο, και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν βγήκα από το σπίτι αυτές τις 16 μέρες, ήταν ανυπόφορο.

Προχθές ήταν η πρώτη μέρα ξεκούρασης μου και πιστέψτε με, δεν έχω νιώσει ακόμη ότι έχω ξεκουραστεί.

Ήταν μια πολύ δύσκολη περίοδος και έχασα πολλά πράγματα και στιγμές με τους δικούς μου ανθρώπους, που προσπαθώ τώρα στις γιορτές να το αναπληρώσω.

Επίσης, η συγγραφή ενός κεφαλαίου είναι μια πολύωρη διαδικασία. Για ένα κεφάλαιο περίπου 1400 λέξεων χρειάζομαι 3 ώρες (μαζί με την διόρθωση του). Η έμπνευση, πολλές φορές, δεν είναι σύμμαχος μου.

Επομένως θα ήθελα να δείξετε μια μικρή κατανόηση ως προς την ασυνέπεια μου.

Δεν τελειώνει η ιστορία, δεν θα σταματήσω να βάζω κεφάλαια, απλώς χρειαζομουν λίγη ξεκούραση.

Θα κάνω ο,τι μπορώ για να ανεβάζω κεφάλαιο μέρα παρά μέρα μέχρι το τέλος των διακοπών. Επομένως, αύριο, θα ανέβει νέο κεφάλαιο.

Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά.

Είμαι ευγνώμων για όλα όσα κάνετε.

Μείνετε συντονισμένες για ένα κεφάλαιο γεμάτο ζήλια και γέλιο.

Να προσέχετε τους εαυτούς σας ❤️  

The American boy.Where stories live. Discover now